Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

ΒΙΚΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ...ΕΧΩ ΚΟΠΑΝΙΘΕΙ ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ!!!

Για τον έρωτα, τη νέα της θεατρική δουλειά, την παρ' ολίγον φετινή της τηλεοπτική παρουσία στη σειρά «Αγάπη», αλλά και τη σχέση με την κόρη της Δανάη, μίλησε στο ένθετο της εφημερίδας «Έθνος της Κυριακής», «Radar!», η Βίκυ Σταυροπούλου.

Με αφορμή τον τίτλο («Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης») της θεατρικής παράστασης στην οποία θα πρωταγωνιστεί με τη Σμαράγδα Καρύδη τον χειμώνα, η Βίκυ Σταυροπούλου εξηγεί τον λόγο που οι γυναίκες είναι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης: «Γιατί τραβούν τα πάνδεινα με τους δεκάδες ρόλους που έχουν να παίξουν και γιατί οι άντρες, αγάπη μου, τα έχετε περάσει τα όρια αυτά και πρέπει κάπως να... σας ακολουθήσουμε!».

Παράλληλα, παραδέχτηκε: «Μόνο σε αντάρα βρίσκομαι (σ.σ. για έναν άντρα)! Και μ' αρέσει πολύ να ταράζονται τα νερά, να αναστατώνομαι, να είμαι σε παραφορά και ένταση- μ' αρέσει η τρέλα του έρωτα...» και πρόσθεσε: «Έχω συρθεί, έχω κοπανηθεί άγρια. Αν δεν ταλαιπωρηθείς απ' τον έρωτα, δεν έχει νοστιμιά», αλλά διευκρίνισε: «Δεν είμαι ερωτευμένη (αυτή την περίοδο), αλλά δεν σου κρύβω ότι ττο λαχταρώ, το ποθώ, το ελπίζω. Ανυπομονώ!».

Όσο για τα τηλεοπτικά πράγματα, δήλωσε: «Απογοητευτικά, θα έλαγα. Γίνονται πολύ λίγες σειρές, παγώνουν οι δουλειές που έχουν υψηλό κόστος- όπως η εξαιρετική “Αγάπη” που θα κάναμε με τον Θοδωρή Πετρόπουλο και τη Μαρία Καβογιάννη- και ρίχνουμε στο... μενού πολλά τούρκικα σήριαλ και πολλά talent shows». Για τα τελευταία, παραδέχτηκε πως της έχει γίνει πρόταση να συμμετάσχει, «αλλά ενώ τα βλέπω με ευχαρίστηση, δεν θα 'θελα να συμμετέχω σε αυτά. Απαιτούν πολύ χρόνο και δεν έχω με τις θεατρικές υποχρεώσεις μου- και όχι μόνο....».

Τέλος, τόνισε για τη σχέση της με τη 19χρονη κόρη της Δανάη: «Παραμένουμε μάνα- κόρη, δεν είμαστε “φίλες”- δεν μπορείς να είσαι “φίλη” με το παιδί σου. Έχει ελευθερία, έχει αμέριστη συμπαράσταση κι αγάπη, αλλά ως εκεί».