Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

ΦΩΦΗ ΜΑΣΤΡΟΚΩΣΤΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΙΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!1


H 40χρονη Real Housewife φωτογραφίζεται για το ΟΚ! μαζί με την 4χρονη κόρη της Ερσίνη και μιλάει για την οικονομική κρίση στη χώρα μας, τις πολιτικές ανησυχίες της και την καινούρια της ζωή, μετά τον χωρισμό της από τον σύζυγό της Μάνθο Γέρου.

Τι έχεις περιορίσει λόγω της οικονομικής κρίσης;
Τα πάντα. Μην ξεχνάς ότι είμαι μια γυναίκα με ένα παιδί που μένει μόνη της και έχω πολύ μικρή βοήθεια από τον σύζυγό μου. Με άλλα λόγια αυτό σημαίνει ότι όλα τα οικονομικά βάρη έχουν πέσει σε μένα, οπότε όπου μπορώ έχω περιορίσει τα έξοδά μου. Εκεί, για παράδειγμα, που πέρσι μπορεί να πήγαινα δύο εβδομάδες διακοπές, τώρα θα πάω μία. Ρούχα έχω να ψωνίσω από πέρσι και ποτέ δεν έχω δεχτεί να πληρώσω ένα ακριβό κομμάτι στην κανονική του τιμή.
Νιώθω ότι πετάω τα χρήματά μου από το παράθυρο. Πάντα ψάχνω τις προσφορές και επειδή παλαιότερα εργαζόμουν σε κατάστημα ρούχων, ξέρω καλά ότι έχουν πολύ μεγάλο περιθώριο κέρδους. Επίσης, είμαι από τις γυναίκες που θεωρούν χάσιμο χρόνου να πηγαίνουν στο κομμωτήριο. Χρήματα θα δώσω μόνο για πεντικιούρ, γιατί και το μανικιούρ μόνη μου το κάνω.

Σε τηλεοπτική σου συνέντευξη είχες πει ότι το κίνημα των Αγανακτισμένων δεν έχει και τόσο νόημα και ότι θα έπρεπε οι εργαζόμενοι να πάρουν πιο δραστικά μέτρα. Τι εννοούσες;
Ζούμε σε μια πανέμορφη χώρα, την οποία έχουν φροντίσει οι πολιτικοί των τελευταίων τριάντα ετών να φέρουν σε αυτή την κατάσταση. Μέχρι τώρα δεν έχω δει έναν πολιτικό που να είναι πατριώτης και να κάνει πράγματα για την Ελλάδα. Κι αυτόπου με λυπεί ακόμα περισσότερο δεν είναι ότι υπάρχει διαφθορά, αλλά ότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Όταν εισήλθαμε στην ΕΟΚ, ο τότε πρωθυπουργός είχε πει ότι η Ελλάδα εισέρχεται στην Κοινότητα έχοντας τρία ατού: τη ναυτιλία, τον ορυκτό της πλούτο και το εμπορικό δαιμόνιο των Ελλήνων. Γιατί δεν έχει αξιοποιηθεί τίποτε από αυτά; Διάβαζα τις προάλλες ένα άρθρο στη Ναυτεμπορική, που έλεγε πόσα χρήματα έχανε η Ελλάδα, επειδή δεν επιτρεπόταν να δέσουν τα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Πειραιά. Και εκατό ευρώ να άφηνε ο κάθε τουρίστας που θα κατέβαινε, μπορείς να φανταστείς για τι ποσά μιλάμε. Η Ελλάδα θα έπρεπε να ασχοληθεί πολύ περισσότερο με τον τομέα του τουρισμού και δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε ότι δεν θέλουμε να γίνουμε οι σερβιτόροι της Ευρώπης. Εγώ δεν το θεωρώ καθόλου υποτιμητικό. Ήθελα πολύ να κατέβω κι εγώ στο Σύνταγμα, αλλά δεν τα κατάφερα γιατί συνέπεσε με την εξεταστική μου περίοδο και δεν πρόλαβα τελικά. Δεν διαφωνώ με την κίνηση αυτή, αλλά θεωρώ ότι το παιχνίδι δεν βρίσκεται πια στα δικά μας χέρια. Είμαστε δέσμιοι των ξένων δυνάμεων.