Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

ΕΓΚΥΟΣ Η ΜΠΙΓΙΟΝΣΕ !!!

Στο μαύρο χαλί των MTV Video Music Awards επέλεξε η Μπιγιόνσε να ανακοινώσει πως μαζί με τον σύζυγό της, Jay-Z, περιμένουν το πρώτο τους παιδί.

Η 30χρονη τραγουδίστρια, φορώντας ένα κατακόκκινο φόρεμα, πόζαρε στους φωτογράφους χαϊδεύοντας την κοιλιά της και λέγοντας: «Έχω μία έκπληξη!». «Είμαι χαρούμενος, είναι αλήθεια» επιβεβαίωσε την εγκυμοσύνη της ο εκπρόσωπός της στο περιοδικό People.

Αργότερα, κατά τη διάρκεια του σόου, λίγο πριν τραγουδήσει το «Love on Top», ανακοίνωσε στο κατάμεστο θέατρο: «Θέλω να σηκωθείτε όρθιοι. Θέλω να νιώσετε την αγάπη που μεγαλώνει μέσα μου».

Η Μπιγιόνσε που θα κλείσει τα 30 χρόνια της στις 4 Σεπτεμβρίου, είχε εκφράσει την επιθυμία της να γίνει σύντομα μητέρα στο περιοδικό In Style, λέγοντας: «Μπορώ να γίνω μητέρα και θέλω να γίνω και να αφιερώσω τον εαυτό μου στα παιδιά μου».