Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Βίκυ Καβουρα τα αποκαλύπτει όλα!

Η Βίκυ Κάβουρα μίλησε στο περιοδικό TV Box για την προσωπική της σχέση με τον Νίκο Οικονομόπουλο, το ενδεχόμενο απόκτησης ενός παιδιού αλλά και τις εξελίξεις στην καθημερινή σειρά «Κλεμμένα Όνειρα».   Σχετικά με τον ρόλο της Σόνιας, τον οποίο ενσαρκώνει στην σειρά του MEGA «Κλεμμένα Όνειρα» η ίδια αποκάλυψε: «Δεν πιστεύω ότι δε θα ησυχάσει αν δεν τον σκοτώσει. Μπορεί να προκάλεσα την τύχη του με όσα έπραξα, αλλά θα αποδειχτεί πως είχα λόγους που το έκανα. Κι έχω φροντίσει να πάρω τα μέτρα μου. Αυτά θα τον... σταματήσουν» και πρόσθεσε: «Το μόνο που μπορώ να σας αποκαλύψω είναι ότι θα φτάσω πολύ κοντά στην ευτυχία και θα έχω καταφέρει όλα όσα θέλω».   «Είμαι πολύ καλά και ευτυχισμένη. Και οι γονείς μου είναι μια χαρά! Είναι χαρούμενοι κι εκείνοι!» εξομολογήθηκε σχετικά με την προσωπική της ζωή και την σχέση με τον Νίκο Οικονόμοπουλο. Παράλληλα, σχολίασε την συγκατοίκησή τους και τα αισθήματά της γι' αυτήν: «Είναι ωραία να έχεις διαφορετικές ώρες με τον σύντροφό σου, για να σου λείπει. Επίσης, από μια διαφορετική δουλειά μαθαίνεις και διαφορετικά νέα. Θεωρώ πιο δύσκολο να δουλεύεις με τον αγαπημένο σου στον ίδιο εργασιακό χώρο».   Μεταξύ άλλων, δεν δίστασε να αναφερθεί στο ενδεχόμενο δημιουργίας οικογένειας: «Η δημιουργία οικογένειας δεν πάει με την ηλικία και δεν θεωρώ πως είμαι μικρή. Αν με ρωτάτε, λοιπόν, μήπως έχει ξυπνήσει το μητρικό μου ένστικτο, σας απαντώ πως, ναι, έχει γίνει εδώ και έναν χρόνο», αλλά και την σχέση της οικογένειας με την καριέρα «Η οικογένεια είναι πάνω απ' όλα. Δεν υποτιμώ το επάγγελμά μου, αλλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία».