Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Η Μαριο αποκάλυψε στην κόρη της ποιος είναι ο πατέρας της!

Μια τολμηρή αποκάλυψη για την οικογένειά της έκανε η τραγουδίστρια Μαριώ, μιλώντας στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».   Όταν ρωτήθηκε ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έκανε για έναν έρωτα, εκείνη απάντησε: «Δεν ήταν τρέλα ήταν απόφαση, τότε που αποφάσισα να κρατήσω το παιδί μου, την κόρη μου. Ήταν καρπός μιας πολύς μεγάλης αγάπης. Την αποκάλυψη αυτή την έκανα στην κόρη μου πριν από δυόμισι χρόνια», ενώ παραδέχτηκε πως ο σύζυγός της γνώριζε εξαρχής πως δεν είναι ο βιολογικός πατέρας του παιδιού της:«Ε βέβαια και το γνώριζε. Έγκυος ήμουν όταν παντρευτήκαμε» συμπλήρωσε.    Όσο για την ιδιαίτερη στιγμή που εξομολογήθηκε το μυστικό αυτό στην κόρη της, η Μαριώ είπε: «Ήρθε η στιγμή που μαλώσαμε άσχημα με τον άντρα μου και ξεκλείδωσα το στόμα μου. Με ρώτησε η κόρη μου: "Γιατί, μανούλα, κάθε φορά που μαλώνεις με το μπαμπά τού λες ότι αυτό το παιδί σου το πλήρωσες χρυσό και δείχνεις εμένα; Τι εννοείς;". Και της είπα: "Μαρίνα μου πιάσε κάθισμα και θα σου πω, αγάπη μου. Δεν είναι ο μπαμπάς σου αυτός. Ο δικός σου ήταν κι εκείνος Πόντιος, λεγόταν Ευμένης και καταγόταν από την Πτολεμαΐδα, αλλά οι γονείς του δεν με θέλανε γιατί έπαιζα ακορντεόν και τραγουδούσα". Πάγωσε το κορίτσι, μου είπε: "Εγώ έχω για πατέρα μου αυτόν που γνώρισα σε όλα μου τα χρόνια. Και το μόνο που θέλω είναι μην μαλώνετε"».