Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Ο ΧαρηςΡωμας μας αποκαλυπτει θέματα για την σεξουαλική Του ζωή ..

Ο Χάρης Ρώμας φωτογραφήθηκε και μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» για την προσωπική του ζωή και τις σεξουαλικές του επιλογές.   Όταν ο δημοσιογράφος του περιοδικού ανέφερε στον γνωστό ηθοποιό πως στις αναζητήσεις της Google το όνομά του συνδυάζεται με τον χαρακτηρισμό “γκέι”, ο ίδιος σχολίασε: «Είναι κάτι το οποίο δεν με απασχολεί καθόλου. Έχω κάνει μια σύνθετη ζωή. Έχω περάσει από όλες τις ερωτικές φάσεις. Δεν το κρύβω. Το θεωρώ τιμή μου και καμάρι μου. Κατέληξα στις επιλογές που με ικανοποιούν και τις υποστηρίζω με μεγάλο σθένος. Δεν αναφέρομαι σε αυτά τα θέματα, γιατί δεν θέλω να ορίζουν την καλλιτεχνική μου προσωπικότητα. Επειδή σίγουρα είναι πιο “πικάντικα”, εκεί θα στρέφονται οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων και εγώ δεν θέλω, όπως κάθε καλλιτέχνης που σέβεται τον εαυτό του, να γίνουν πιο καθοριστικά από το καλλιτεχνικό μου στίγμα», ενώ για ένα «κατάπτυστο», όπως το χαρακτήρισε ο ίδιος, δημοσίευμα που κανιβάλιζε όσα γράφονταν για τον σεξουαλικό του προσανατολισμό σχολίασε: «Εφόσον αναφέρεσαι σε κατάπτυστο δημοσίευμα που έχει να κάνει με αυτό το θέμα, θεωρώ ότι αυτός που το γράφει δεν είναι πιο άντρας από εμένα. Το λέω με πλήρη συνείδηση. Εγώ αισθάνομαι 100% άνδρας, ξέρω τι είδους επιλογή έχω κάνει και την υποστηρίζω με σθένος. Δεν ένιωσα όμως κάτι διαφορετικό. Πάντα αισθανόμουν άντρας».     Όσο για ένα παλαιότερο δημοσίευμα που τον παρουσίαζε ως φορέα του AIDS, ο Χάρης Ρώμας εξομολογήθηκε: «Είναι ένα θέμα που ανακυκλώνεται. Ξέρω ότι τραβά το ενδιαφέρον. Εγώ το θεωρώ λήξαν και δεν θέλω να το επαναφέρω, όχι γιατί φοβάμαι κάτι, αλλά επειδή θεωρώ ότι είναι εύκολη τροφή για λαϊκισμό. Συμβαίνει σε ανθρώπους είναι “προβεβλημένοι” και “επώνυμοι” να τους... χρεώνουν διάφορα πράγματα. Εγώ αντιμετώπισα το παραπάνω θέμα δικαστικά πρώτα από όλα, αλλά και οπλίζοντας τον εαυτό μου με με περαιτέρω δύναμη. Τελικά μου έκανε καλό κι αυτό. Έκανε πιο ισχυρό τον έρωτα που ζω. Δυνάμωσε τη σχέση μου. Δεν έχει να το αναμασώ προς τέρψιν σαρκοβόρου κοινού».