Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Ή Θεοδωρίδου απαντάει στον Σφακιανάκη ..

Σφακιανάκη .. Στον Love Radio και τον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο μίλησε η Νατάσα Θεοδωρίδου. Η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε, μάλιστα, στις πρόσφατες δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη για εκείνη, όπως και στην πρεμιέρα του «The Voice» στην Ελλάδα.   Σχετικά με την πρόσφατη δήλωσή της, ότι δεν θα βρισκόταν ποτέ στη θέση της Δέσποινας Βανδή ώστε να αποφάσιζε να αποχωρήσει από ένα σχήμα λίγες ημέρες πριν την πρεμιέρα, η Νατάσα Θεοδωρίδου εξήγησε: «Είπα ότι δεν θα βρισκόμουν στη θέση της Δέσποινας Βανδή μόνο σχετικά με το ότι δεν θα επέλεγα να συνεργαστώ με τον Νότη Σφακιανάκη. Έχω δουλέψει μαζί του, το 1998 στον δεύτερο μου δίσκο. Το έκανα μια φορά και δεν θα ήθελα να ξαναδουλέψω μαζί του. Το έκανα μια φορά και δεν είναι πια επιλογή μου», ενώ για τη δήλωση του Νότη Σφακιανάκη ότι εκείνος επιλέγει με ποιους καλλιτέχνες θα συνεργαστεί, η ίδια απάντησε: «Να, λοιπόν, που δεν είναι έτσι πάντα σε αυτή τη ζωή».     Η Νατάσα Θεοδωρίδου, όμως, σχολίασε και την πρεμιέρα του «The Voice» ενώ αποκάλυψε και τους λόγους που δεν είπε «ναι» στην πρόταση της παραγωγής του talent show ώστε να βρεθεί στη θέση ενός από τους 4 coaches: «Δεν αποφάσισα να μην είμαι συγκεκριμένα στο The Voice. Είναι μια στάση που την κρατώ από πιο παλιά, όταν μου έγιναν προτάσεις και για άλλα παιχνίδια. Δεν βρήκα ποτέ τον λόγο να υπάρχω σε κάτι τέτοιο. Εγώ θέλω να υπάρχω παντού μόνο επειδή είμαι τραγουδίστρια. Δεν θα μπορούσα να κάθομαι σε μια καρέκλα όπως τώρα και να κρίνω έναν άνθρωπο», ενώ συμπλήρωσε: «Κατ’ αρχήν θεωρώ πως είμαι νέα ακόμα για να πω ότι έχω μια εμπειρία τρομερή ώστε να κρίνω. Όπως και όλα τα παιδιά στο The Voice είναι νέα. Αυτό που με νευριάζει είναι η υπερβολή. Με βγάζει από τα ρούχα μου. Έχεις απέναντι σου ένα παιδάκι που τρέμει σαν το ψάρι, τι του λες ότι έχει φωνάρα; Η εμπειρία μου δεν νομίζω ότι με έχει βάλει ακόμα σε εκείνη τη θέση για να πω αυτό».