Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

«Δεν είμαι ούτε στρέιτ ούτε γκέι»

Καλεσμένος στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, το πρωί της Τετάρτης, ήταν ο Λάκης Γαβαλάς, όπου μίλησε με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά για την επιστροφή του στο χώρο της μόδας μετά την πολυσυζητημένη φυλάκισή του, αλλά και τη ζωή του σήμερα. «Αυτό που λένε πως ο Γαβαλάς πήγαινε στα μπουζούκια και έκανε εκείνο και το άλλο, δεν ισχύει. Δηλαδή για τον Τζον Γκαλιάνο που του έβαζαν οξυγόνο για να βγει στο τέλος των επιδείξεών του τι να πούμε; Ο Μαρκ Τζέικομπς κρατάει στην παραλία μια Hermes καλύτερα από μένα; Αυτό έπρεπε να εκμεταλλευτεί η Ελλάδα σε εμένα. Ήμουν το βελούδο που το χρησιμοποίησαν σαν τσόχα. Αλλά το βελούδο δεν χάνει την υφή του. Παραμένω ο ίδιος. Εγώ ήμουν ένα μηχάνημα και μπορώ να ξαναγίνω ώστε να παράγω», είπε για όσα έχουν ακουστεί για το υψηλό βιοτικό του επίπεδο τα προηγούμενα χρόνια. Όσο για την προσωπική του ζωή; «Είμαι πολύ πουριτανός, τόσο σε εμένα, όσο και με τους γύρω μου», είπε και συνέχισε: «Πάμε τώρα να μπλοκάρουμε τον κόσμο σε μια σκέψη αν είμαι στρέιτ ή γκέι. Εγώ δεν είμαι τίποτα, είμαι ένα πακέτο. Με έχει ερωτευτεί αγόρι όσο θα ‘θελα να με ερωτευτεί το άλλο φύλο και με έχει απαρνηθεί γυναίκα όσο θα ήθελα να αγαπώ έναν άντρα. Οπότε αυτό είναι το πακέτο. Δεν έχω καμία μείξη και κάτι να διευκρινίσω. Αγαπάω τους ανθρώπους. Έχω δει ερωτικά έναν άντρα που δεν θέλω να είμαι στο κρεβάτι μαζί του και επίσης το ίδιο μια γυναίκα. Επειδή όλα είναι θεατρικά στη ζωή μου, ακόμα και αυτό το θέμα το ερωτικό είναι θεατρικό. Για μένα ο έρωτας δεν έχει φύλο», παραδέχτηκε ο Λάκης Γαβαλάς.