Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

«Ναι, θα είμαι στο Πρωινό με τον Λιάγκα και τη Σκορδά»

Η Λάουρα Νάργες μίλησε την κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το!» για τη συμμετοχή της στο «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά, αλλά και την εμφάνισή της σε θεατρική παράσταση, τη φετινή σεζόν. Τι δήλωσε για το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, στο οποίο θα συμμετέχει; «Ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για "Το Πρωινό". Είμαστε μια πολύ καλή ομάδα και χαίρομαι πολύ που θα συνεργαστώ με έμπειρους ανθρώπους και σε μία ζώνη που δεν έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Θα είμαι δύο φορές την εβδομάδα εκτός πλατό για να παρουσιάζω ένα "τρελό" θέμα και τις υπόλοιπες μέρες, κανονικά στο team της εκπομπής», ενώ για τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα είπε: «Η Φαίη είναι συνέχεια χαμογελαστή και ευγενική και ο Γιώργος είναι ένας cool άνθρωπος! Μου αρέσουν πολύ και σαν ζευγάρι». Πώς αισθάνεται που θα πρωταγωνιστήσει στη θεατρική παράσταση «Το σπίτι του Φρακνεστάιν», στο θέατρο «Γκλόρια»; «Είμαι πολύ τυχερή που θα κάνω θέατρο, πάντα ήθελα να το δοκιμάσω. Είναι ένα ακόμα όνειρο που πραγματοποιώ και μάλιστα τόσο νωρίς. Δεν είχα κανέναν ενδοιασμό, είπα κατευθείαν το ναι», αποκάλυψε η Λάουρα Νάργες. Όσο για το αν σκέφτονται να παντρευτούν με τον σύντροφό της, Δημήτρη Δαλάκο, η νεαρή παρουσιάστρια ξεκαθάρισε: «Είμαι 23 χρόνων, δεν σκεφτόμαστε ούτε γάμο ούτε παιδιά, χτύπα ξύλο! Έχουμε πολύ χρόνο ακόμα».