Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου μίλησε στο περιοδικό "LIKE"

υ Η κατάθλιψη, το ενδεχόμενο ενός γάμου και ενός ακόμη παιδιού Η Ντορέττα Παπαδημητρίου μίλησε στο περιοδικό "LIKE" για την κατάθλιψη που πέρασε, μετά τον ερχομό του πρώτου της γιου, αλλά και το ενδεχόμενος ενός δεύτερου γάμου ή ενός ακόμη παιδιού. Η γνωστή ηθοποιός παραδέχτηκε πως πέρασε μιας μορφής κατάθλιψη, μετά την πρώτη της εγκυμοσύνη: «Την έχω βιώσει σε μικρά χρονικά διαστήματα. Δεν έχω ζήσει την κατάθλιψη με την έννοια του πολύ καιρού ούτε με βαθιά συμπτώματα. Την πέρασα μετά την εγκυμοσύνη, στην πρώτη μου γέννα. Έχω περάσει κάποιο διάστημα μηνών, δύσκολων, ψυχολογικά. Αν και τη λέξη κατάθλιψη την λέμε λίγο εύκολα. Είμαστε καμιά βδομάδα μελαγχολικοί και το λέμε κατάθλιψη, ενώ είναι σοβαρό ψυχολογικό νόσημα». Σχετικά με το ενδεχόμενο ενός ακόμη παιδιού στη ζωή της, η Ντορέττα Παπαδημητρίου είπε: «Αν ερωτευτώ πολύ στη ζωή μου ξανά, δεν θα με πείραζε να κάνω άλλο ένα παιδί. Δεν είμαι αρνητική σε αυτό το κομμάτι», ενώ όταν ρωτήθηκε αν θα ανέβαινε ξανά τα σκαλιά της εκκλησίας συμπλήρωσε: «Αν ερωτευόμουν πάρα πολύ και ο άλλος ήθελε να παντρευτεί οπωσδήποτε, θα το έκανα. Αλλά ο γάμος δεν είναι κάτι που το σκέφτομαι ως απαραίτητο για να το ξανακάνω».