Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ο Νίκος Γκάνος μίλησε στο περιοδικό Τηλέραμα για αυτή του την εμπειρία.

Με αφορμή την συμμετοχή του στο επιτυχημένο σόου του ANT1 «Your Face Sounds Familiar», ο Νίκος Γκάνος μίλησε στο περιοδικό Τηλέραμα για αυτή του την εμπειρία. Πώς, λοιπόν, αποφάσισε να πάρει μέρος σε αυτό το project; Ο ίδιος απάντησε: «Μα, από το internet! Λίγους μήνες πριν από την πρόταση του ANT1 πέτυχα το yfsf στο you tube και μου άρεσε πάρα πολύ. Το θεώρησα εξαιρετική ιδέα, γι' αυτό και το χάζευα. Όταν λοιπόν μου το πρότειναν, δεν πίστευα στα αυτιά μου. Δεν το περίμενα, αλλά η αλήθεια είναι πώς δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά, είπα αμέσως ναι. Γιατί είμαι και τέτοιος άνθρωπος, ξέρετε. Της παρέας, κάνω συνέχεια αστεία και πλάκες και μου αρέσει να τσαλακώνομαι», ενώ για το ποια μεταμφίεση τον δυσκόλεψε περισσότερο αποκάλυψε: «Η Σερτάμπ. Πολύ με δυσκόλεψε, γιατί εκτός από τα φωνητικά που έπρεπε να προσπαθήσω, χρειαζόταν να χορεύω παράλληλα τσιφτετέλι και να δείχνω σαν χανούμισσα, στοιχεία εντελώς κόντρα σε εμένα. Εάν μου έλεγε κάποιος πριν από χρόνια πως θα έκανα κάτι τέτοιο, θα του απαντούσα "Αποκλείεται!", κι όμως, μια χαρά το έκανα τελικά και δεν το περίμενε και κανένας. Μου είπαν μάλιστα πως το είδε και η ίδια η τραγουδίστρια και ότι σε μια συναυλία στην Κωνσταντινούπολη παρότρυνε τους θαυμαστές της να βρουν το βίντεο μου, γιατί "Είναι μοναδικό", είπε. Όπως και να έχει, ήταν μια εμφάνιση που νομίζω πως θα την βλέπουμε και θα γελάμε για χρόνια μαζί της». Όσον αφορά όσα του έχει προσφέρει και σε προσωπικό επίπεδο η συμμετοχή του στο show, εξομολογήθηκε: «Με ξεκόμπλαρε. Με έκανε να ντρέπομαι λιγότερο και να εξοικειώνομαι περισσότερο με τον κόσμο, τις κάμερες, τα φώτα. Με βοήθησε μέσα από τις μεταμορφώσεις να μάθω να εκφράζομαι καλύτερα, να γίνομαι και λίγο ηθοποιός κάτι που βοηθά και την ερμηνεία μου στο τραγούδι, γενικότερα. Στην πραγματικότητα είμαι ένας ντροπαλός και συνεσταλμένος άνθρωπος. Ή μάλλον ήμουν... Μετά το σόου δεν ξέρω πώς και τι θα είμαι», και τέλος, σχετικά με τη νίκη και αν αυτή τον ενδιαφέρει, δήλωσε: «Όχι και τόσο. Με ενδιαφέρουν η συμμετοχή περισσότερο και οι πετυχημένς ενσαρκώσεις. Εννοείται βέβαια πως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, πιστεύω όμως πως νικητής θα είναι ο Θανάσης Αλευράς που είναι αληθινά εκπληκτικός. Και η Κρυσταλλία μου αρέσει, που έχει αναδείξει ένα εντελώς διαφορετικό προφίλ».