Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΡΟΚΚΟΣ ..ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ !!

Στέλιος Ρόκκος: «Αισθάνομαι σιγουριά που είμαι μουσικός» Ο Στέλιος Ρόκκος βρίσκεται είκοσι χρόνια στην δισκογραφία, αλλά φέτος είναι η χρονιά του. Αυτό άλλωστε είναι κάτι που υποστηρίζει και ο ίδιος. «Θα κάνω συναυλίες όλο το καλοκαίρι. Κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο μου cd με 12 τραγούδια. Είναι ότι καλύτερο έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Το έκανα σε καλή φάση, με ωραίους μουσικούς, άλλες χημείες και βγήκε σούπερ δουλειά. Δεν έχω κάνει τόσο δυνατό cd όλα αυτά τα χρόνια. Αισθάνομαι σιγουριά που είμαι μουσικός», δήλωσε ο τραγουδιστής στο Λοιπόν και συνέχισε: «Είμαι χαρούμενος , γιατί ακούγοντας τα τραγούδια μου, αρέσουν, αντέχουν καλά στο χρόνο , το 80% από τις επιτυχίες μου. Είναι πολύ μεγάλη ικανοποίηση για έναν καλλιτέχνη να έχει πολλά τέτοια τραγούδια».