Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΙΒΙΕΡΑΤΟΣ..ΓΥΡΙΖΩ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ !!

Σαφείς αιχμές για επικείμενο διαζύγιό του με την Εύη Αδάμ, άφησε ο Λάμπης Λιβιεράτος στην κάμερα του «Πολύ Μπλα Μπλα» όπου και μίλησε.

Ο 42χρονος τραγουδιστής επανέλαβε τις δηλώσεις που είχε κάνει και σε προγενέστερη συνέντευξη του στην κάμερα του Star, διαψεύδοντας τις πρόσφατες δηλώσεις της συζύγου του στην «Πρωινή Μελέτη».

«Γυρίζω σελίδα, είναι μια στιγμή της ζωής μου που νιώθω ότι γυρίζω σελίδα. Είμαι στην προσπάθεια να σηκωθώ να πατήσω πάλι στα πόδια μου», τόνισε ο Λάμπης Λιβιεράτος και χαρακτήρισε τα 12 χρόνια έγγαμου βίου «από τα πιο ενδιαφέροντα χρόνια της ζωής μου και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο».

«Στη ζωή πάντα γυρίζεις σελίδες, δεν σημαίνει ότι γυρίζεις σελίδα σκίζοντας τις προηγούμενες, αλλά για να δεις κάτι καινούριο. Μπορεί να γυρίζεις σελίδα για να αφήσεις πίσω σου τα κακώς κείμενα και να ζήσεις κάτι καλύτερο», επανέλαβε και πρόσθεσε: «Ξέρω εγώ ποια είναι τα λάθη μου κι αυτά τα λάθη τα διορθώνω».

Μάλιστα, τόνισε: «Δεν πρέπει να τα παρατάς, δεν πρέπει να πέφτεις και να μένεις κάτω, κι αν πέσεις πρέπει να βρεις τη δύναμη να ξανασηκωθείς», ενώ για το πόσο πρέπει να πολεμάς για τη σχέση σου είπε: «Μέχρις εσχάτων! Πρέπει να παλεύεις για τη σχέση σου, αν είναι σχέση αγάπης».

«Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να είσαι αυστηρός κριτής. Δεν πρέπει και τους εαυτούς μας και τους άλλους να τους κρίνουμε αυστηρά. Είναι σημαντικό να πρέπει να παραδεχτείς τα λάθη σου και την ήττα σου», ανέφερε αργότερα και παραδέχτηκε πως έχει αντιμετωπίσει πολλές φορές την ήττα: «(σ.σ. Έχω βρεθεί) Γονατισμένος κάτω, κανονικά στο πάτωμα. Το θέμα είναι να σηκώνεσαι. Πολλές φορές δεν έχεις τη δύναμη να ξανασηκωθείς».

«Μπορούν να σε ρίξουν πολλά πράγματα. Εγώ είμαι ευαίσθητος και πέφτω ψυχολογικά πολύ εύκολα, αλλά το ίδιο εύκολα που θα πέσω, το ίδιο εύκολα θα σηκωθώ» είπε κι αποκάλυψε τον μεγαλύτερό του φόβο: «Φοβάμαι την κακή πλευρά του εαυτού μου. Αυτή μπορεί να είναι θυμός, νεύρα, μπορεί να πεις κάτι και να πληγώσεις τον άλλο…», ενώ δεν έκρυψε πως έχει ζητήσει τη βοήθεια ειδικού: «Έχω πάει να ζητήσω συμβουλές (σ.σ. από ψυχολόγο), έχω ακούσει χρήσιμα πράγματα. Είναι ωραίο να ακούς, τώρα το τι θα κάνεις είναι δική σου απόφαση. Έχω ζητήσει βοήθεια για τα παιδιά, γιατί δεν γεννιόμαστε γονείς».

Παράλληλα, πρόσθεσε: «Η μουσική είναι φοβερό φάρμακο, είναι μια ψυχοθεραπεία» και συνέχισε: «Με βοηθούν πολύ οι φίλοι μου (σ.σ. αυτή την περίοδο) και μάλιστα τελευταία έχω δει ποιοι είναι πραγματικά οι φίλοι μου». Τέλος, τόνισε για τις δυο του κόρες Νεφέλη και Δανάη: «Τα παιδιά μου δεν θέλω να μεγαλώσουν σε μια γυάλα, και να μην βλέπουν και να διαβάζουν».