Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ

Το φλερτ και η απιστία ήταν δύο από τα θέματα που σχολίασε στη ραδιοφωνική της εκπομπή την Παρασκευή η Ελεονώρα Μελέτη.

«Δεν φλερτάρετε» είπε, απευθυνόμενη στους άνδρες ακροατές της. «Ελεύθερη ούσα, βγαίνω και κοιτάω γύρω γύρω και, ρε παιδιά, δεν φλερτάρουν οι άνδρες!» συμπλήρωσε, ενώ λίγο αργότερα επανήλθε στο θέμα: «Παιδιά, αυτά τα πράγματα δεν επιτρέπονται. Ο άντρας πρέπει να είναι κυνηγός».

Στη συνέχεια, η 32χρονη παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στην απιστία που είχε βιώσει στην πρώτη της σοβαρή σχέση (σ.σ.: είχε μιλήσει για αυτό στην πρόσφατη συνέντευξη της στο περιοδικό Nitro): «Εγώ ανακάλυψα ότι ο πρώτος πρώτος πρώην μου τα είχε παράλληλα δύο μήνες με άλλη. Και δεν είπα τίποτα. Τον παράτησα» είπε, ενώ αμέσως μετά παραδέχθηκε: «Έχω κάνει διάφορες “κατινιές”. Έχω παρακολουθήσει πρώην μου από την ταράτσα πολυκατοικίας και έχω κάνει και το delivery boy: Με έχει τραβήξει η θεότρελη η φίλη μου στο σπίτι του δικού της και περιμένω να δω αν θα βγει με την καινούρια. Περιμέναμε τρεις τέσσερις ώρες και της λέω “δεν αντέχω άλλο”. Πάω πιο πέρα, που είχε μια πιτσαρία, παίρνω μια πίτσα, πάω, χτυπάω το κουδούνι και του λέω “η πίτσα σας”! Ο άνθρωπος ήταν με τον κολλητό του και έβλεπε ποδόσφαιρο!».