Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Καινούργιου: Blog Post 10 «Η διατροφή μου και το πρόγραμμα που ακολούθησα για να χάσω κιλά»

Τα κιλά μας και η εικόνα του σώματός μας είναι πράγματα που συχνά μας απασχολούν – πολλές φορές και περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Και επειδή έχω δει ότι πάρα πολύ συχνά με ρωτάτε πώς μέσα σε σχετικά μικρό διάστημα έχασα κάποια περιττά κιλά και αυτή τη στιγμή διατηρούμαι σε ένα φυσιολογικό και σωστό βάρος, αποφάσισα στο σημερινό μου blog post να σας γράψω γι’ αυτό. Πριν καν ξεκινήσω, πρέπει να σας πω πως το άγχος «πρέπει να χάσω γρήγορα κιλά» μόνο κακό μπορεί να μας κάνει, μιας και το στρες είναι ανασταλτικός παράγοντας, και φυσικά να τονίσω πως είναι φυσιολογικό για πολλές γυναίκες να έχουν αυξομειώσεις βάρους -πολλές φορές μπορεί να μην είναι θέμα κακής διατροφής, αλλά ορμονών για τις οποίες δεν ευθυνόμαστε σίγουρα εμείς. Εγώ σίγουρα δεν είμαι ειδικός και σέβομαι πολύ την γνώμη των διαιτολόγων, άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που έχω ακολουθήσει προγράμματά τους. Ωστόσο, σήμερα, μέσα από αυτό το blog, θα προσπαθήσω μόνο να σας παρουσιάσω κάποια tips διατροφής και να μοιραστώ μαζί σας ένα ενδεικτικό πρόγραμμα που εγώ ακολούθησα και με βοήθησε πολύ. Tips: -Πριν από κάθε δίαιτα αποτοξινώνω καλά το σώμα μου πίνοντας τουλάχιστον 2 λίτρα νερό καθημερινά, πράσινο τσάι - ζεστό ή κρύο, ανάλογα με την εποχή- και αυξάνω τις φυτικές ίνες. -Τρώω 4-5 μικρά γεύματα την ημέρα (ανά 4 ώρες). Έτσι, δεν νιώθω πείνα και έχω αρκετή ενέργεια. -Μείωσα κατά πολύ το αλάτι στο φαγητό μου και περιόρισα τις τροφές που το περιέχουν. -Έβαλα τα cranberries στην διατροφή μου, που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Κάθε μέρα, επέλεγα ένα από τα παρακάτω για πρωινό,δεκατιανό και απογευματινό: Πρωινό 1 καφέ χωρίς ζάχαρη και γάλα + τοστ με 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί ή 1 ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη + 1 φρυγανιά με βούτυρο και μέλι ή 1 αφέψημα (π.χ. τσάι, χαμομήλι) + 1 φρυγανιά με βούτυρο και μέλι. Δεκατιανό 1 φρούτο ή μία μπάρα δημητριακών ή ζελέ χωρίς ζάχαρη Απογευματινό 1 γιαούρτι 0-2% απλό ή με γεύση φρούτου ή ένα ζελέ χωρίς ζάχαρη Τα κυρίως γεύματα: Δευτέρα Μεσημεριανό 1 ψητή μπριζόλα χοιρινή ή μοσχαρίσια + σαλάτα πράσινη (απεριόριστη ποσότητα) με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο (αλάτι, ξίδι και λεμόνι) Βραδινό Μία μεγάλη σαλάτα με ψητά και φρέσκα λαχανικά Τρίτη Μεσημεριανό «Λευκή» ομελέτα με 3 ασπράδια και 1 κρόκο + σαλάτα πράσινη (απεριόριστη ποσότητα) με 1 κ.σ. ελαιόλαδο (αλάτι, ξίδι και λεμόνι ) + 1 κομμάτι τυρί ανθότυρο. Βραδινό Στήθος κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα Τετάρτη Μεσημεριανό 1 μερίδα φασόλια ή μία μερίδα μπάμιες μαζί με ανθότυρο Βραδινό 3-4 καλαμάκια κοτόπουλο + σαλάτα πράσινη (απεριόριστη ποσότητα) Πέμπτη Μεσημεριανό 1 μερίδα ψάρι ψητό + σαλάτα πράσινη (απεριόριστη ποσότητα) Βραδινό Μία τονοσαλάτα Παρασκευή Μεσημεριανό Μια μερίδα μακαρόνια νερόβραστα με κόκκινη σάλτσα Βραδινό Βραστά λαχανικά και ένα βραστό αυγό Σάββατο Μεσημεριανό 1 μερίδα καλαμάρι ψητό + σαλάτα πράσινη Βραδινό 1 μερίδα ψάρι ψητό + σαλάτα πράσινη Κυριακή Μεσημεριανό Φιλέτο κοτόπουλο με σαλάτα Βραδινό 1 μερίδα πατατοσαλάτα με τόνο, μαρούλι, ντομάτα και μυρωδικά σε ένα κανονικό πιάτο Extra tip: Κατά τη διάρκεια της ημέρας, όποτε ένιωθα πείνα ή υπογλυκαιμία, έτρωγα μερικά cranberries Με αυτό το πρόγραμμα, κατάφερα να χάσω 8 κιλά, τα οποία δεν έχω πάρει έκτοτε. Πρέπει να τονίσω για ακόμα μια φορά ότι αυτό είναι το δικό μου, προσωπικό πρόγραμμα και να σας δώσω μια κοινότυπη, αλλά τόσο σημαντική συμβουλή: Ό,τι κάνετε, να το κάνετε με γνώμονα την υγεία σας και να ξέρετε ότι οι υπερβολές δεν είναι ούτε σοφές, αλλά ούτε και αποτελεσματικές! Σας φιλώ, Κατερίνα Καινούργιου https://twitter.com/katrinken http://instagram.com/katken85