Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλάει για τα μυστικά της ανανεωμένης εικόνας της.

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλάει για τα μυστικά της ανανεωμένης εικόνας της. Ποια είναι τα προσωπικά της tips διατροφής και ομορφιάς; Η διατροφή της: -«Επειδή είμαι λάτρης του φαγητού, δε θέλω και δεν μπορώ να το στερούμαι. Τρώω απ' όλα, χωρίς ωστόσο να ξεφεύγω. Βέβαια, υπάρχουν και οι μέρες της υπερβολής, όπου θα φάω πολύ χωρίς να με νοιάζει. Την επόμενη ημέρα όμως θα προσέξω πολύ για να μην γίνει κακή συνήθεια» -«Αποφεύγω το βραδινό φαγητό, συνήθως τρώω μία φορά την ημέρα, το μεσημέρι. Επίσης, φροντίζω πάντα να τρώω κάτι το πρωί. Επειδή ξυπνάω στις 6:00 για να πάω στην ραδιοφωνική μας εκπομπή στον Λάμψη 92,3 με τον Μάκη Πουνέντη και την Μαρία Ηλιάκη, φροντίζω να μη φεύγω από το σπίτι με άδειο στομάχι. Τρώω ένα τόστ ή ένα φρούτο, όπως μία μπανάνα». -«Φροντίζω πάντα να πίνω πολύ νερό». -«Το αγαπημένο μου φαγητό είναι το κοκκινιστό με πουρέ ή το ριζότο. Αλλά τα μαγειρεύω υγειινά. Και τώρα το καλοκαίρι τα βραστά χόρτα, η χωριάτικη σαλάτα, αλλά δεν θα στερηθώ τις πατάτες τηγανιτές που λατρεύω. Το μεγάλο μυστικό ειπναι η διατήρηση του μέτρου». Μυστικά ομορφιάς: -«Γενικά είμαι ευχαριστημένη από την εικόνα μου. Αλλά αυτό θέλω να διατηρηθεί με την πάροδο του χρόνου. Γι' αυτό μία φορά το χρόνο κάνω ένα μπότοξ. Το έχω ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια και είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα». -«Για πλαστική, δεν το συζητώ γιατί φοβάμαι τα χειρουργεία και τη νάρκωση. Μακάρι να βγει ένα χάπι που να σου κάνει λίφτινγκ (γελάει)». -«Προσωπικά, κάνω πάντα έναν καλό καθαρισμό, δεν κοιμάμαι ποτέ βαμμένη. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό για την επιδερμίδα του προσώπου». -«Πίνω πολύ νερό και κοιμάμαι καλά. Ακούγονται κοινότυπα και απλοϊκά, αλλά είναι μέγιστης σημασίας για να δείχνει μια γυναίκα όμορφη». Όσο για τη γυμναστική, η παρουσιάστρια του Your Face Sounds Familiar παραδέχεται: «Δεν γυμνάζομαι γιατί βαριέμαι απίστευτα. Το μόνο που κάνω είναι να περπατάω, αλλά κι αυτό το κάνω με το ζόρι!».