Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Η Δούκισσα Νομικού συνάντησε τον Πέτρο Κωστόπουλο

Η Δούκισσα Νομικού συνάντησε τον Πέτρο Κωστόπουλο, στο «Βράδυ» της Παρασκευής, και μίλησε μαζί του για όσα η ίδια δεν αντέχει στους άντρες, αλλά και για το πότε φτάνει στο σημείο να πει «χωρίζω». Η παρουσιάστρια του ΑΝΤ1 μίλησε για τα ελαττώματα του Χρήστου Χολίδη και γενικότερα για τα λάθη που θεωρεί πως κάνουν οι άντρες απέναντι στις γυναίκες: «Οι άντρες φταίτε και τσαντιζόμαστε, όταν δεν μας καταλαβαίνετε. Όταν δεν καταλαβαίνετε ότι δεν είμαστε καλά, όταν μπορεί να έχουμε τα νευράκια μας, όταν δεν μας καταλαβαίνετε γιατί είμαστε και εμείς περίεργες. Γενικότερα πολλές φορές δεν μας καταλαβαίνετε. Αδίκως, γιατί εμείς είμαστε ανοιχτά βιβλία» ανέφερε, ενώ για τη δική της συμπεριφορά πάνω στο ίδιο θέμα σχολίασε με χιούμορ: «Εμείς όλα τα καταλαβαίνουμε. Το καλύτερο κορίτσι είμαι εγώ!». Ακόμα, η Δούκισσα Νομικού αποκάλυψε πότε φτάνει να πει πως χωρίζει με τον σύντροφό της: «Εγώ είμαι αυτή η γυναίκα που όταν πει “χωρίζω”, το κάνω. (...) Αν αρχίσει κάποιος να μου φωνάζει, τότε θα το πω και θα το εννοώ».