Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΤΑΡΕΕΙ ..

Λιποθύμησε μπροστά στα δυο ανήλικα παιδιά του καθώς δεν άντεξε την πίεση από το βάρος των οικονομικών προβλημάτων που έπρεπε να σηκώσει. «Δεν μπορούσα να αγοράσω γάλα για τα παιδιά», λέει με απόγνωση ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης. Την πιο δύσκολη περίοδο της ζωής του περνάει ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης, γνωστός από τον ρόλο του ως ταβερνιάρης στο δημοφιλέστατο σίριαλ, Νησί. Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και η προσπάθειά του να μην επιβαρύνει με αυτά την οικογένεια του, είχαν ως αποτέλεσμα να λιποθυμήσει ενώ πρόσεχε στο σπίτι τον 2,5 ετών γιο του και την 4χρονη κόρη του και να εισαχθεί στον Ευαγγελισμό. «Ζήτησα τη βοήθεια των γειτόνων μου, για να κρατήσουν τα παιδιά μέχρι να επιστρέψει η γυναίκα μου από τη δουλειά της. Στο ΕΚΑΒ είπα: “Κανονίστε τι θα κάνετε, ελάτε να με πάρετε γιατί είμαι μόνος με δυο ανήλικα παιδιά στο σπίτι. Προτού καταρρεύσω, ένιωσα την πίεσή μου να ανεβαίνει στα ύψη, την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά και το κεφάλι μου να σπάει. Ξάπλωσα στον καναπέ. Η κορούλα μου ήρθε κοντά και μου κράτησε το χέρι και μου φώναζε: “Μπαμπά, μπαμπά, μπαμπά”. Και ο μικρός γιος μου από το σοκ που υπέστη έβαλε τα κλάματα», περιγράφει ο ίδιος στην Epresso. Μετά από δυο μήνες εξετάσεων οι γιατροίτον ενημέρωσαν ότι «Δεν πάσχω από τη στεφανιαία νόσο, αλλά από αρτηριακή υπέρταση, που είναι προϊόν όλων αυτών που υπέστηκα. Γιατί όλο αυτό τον καιρό δεχόμουν πιέσεις οικογενειακές αλλά και επαγγελματικές. Οι εταιρείες πλέον δεν μας πληρώνουν και πολλές φορές με φθάνουν στο σημείο να μην μπορώ να πάρω ούτε γάλα στα παιδιά μου. Όλα αυτά με οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα». Κατανοεί ωστόσο ότι πολλοί συνάνθρωποί μας περνάνε εξίσου δύσκολες καταστάσεις στην Ελλάδα: «Δεν θέλω να φανώ ότι είμαι ο μόνος κακομοίρης σε αυτή τη χώρα, απλώς τυχαίνει να μοιράζομαι την περιπέτειά μου με τον κόσμο λόγω της δουλειάς μου. Φαντάζομαι, λοιπόν, ότι πολλές οικογένειες περνάνε πολύ χειρότερα από εμένα και στεναχωριέμαι». Το μόνο που τον κάνει να χαμογελά σήμερα είναι ότι κατάφερε να σώσει το σπίτι που απειλούσαν να του κατάσχουν οι Γερμανοί, διότι χρωστούσε το 50% από το παράβολο για τη δικάσιμο που είχε κάνει στους Γερμανούς σχετικά με μια διαφήμιση ελληνικού ούζου στην οποία είχε πρωταγωνιστήσει παλιότερα.