Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Ο ΜΕΜΟΣ ΜΠΕΓΝΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ !!!

Τον έχουν χαρακτηρίσει σνομπ, απόμακρο και άλλα πολλά. Ο 35άχρονος ηθοποιός ξεκαθαρίζει τα πράγματα στο People και παράλληλα δηλώνει πως δεν θα παντρευτεί ποτέ.

Έπιασες ποτέ τον εαυτό σου να καβάλησε το καλάμι;
Όχι. Η αλήθεια είναι πως κινδύνευσα κάποια στιγμή, αλλά η οικογένειά μου με έμαθε να είμαι προσγειωμένος και ως χαρακτήρας είμαι πολύ ντροπαλός. Για κάποιους αυτά ερμηνεύτηκαν ως «σνομπισμός» και γράφτηκαν πολλά που δεν είναι αλήθεια. Κατά καιρούς έχω παρεξηγηθεί.

Δεν είσαι διεκδικητικός;
Όχι. Πιστεύω στην ελευθερία. Δεν αντέχω την καταπίεση και γι’ αυτό δεν ζηλεύω ποτέ. Ο άνθρωπος είναι πολυγαμικό ον. Τα πράγματα είναι απλά: Το μοντέλο του γάμου είναι απαρχαιωμένο, η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει κι όχι να γίνονται πράγματα επειδή «πρέπει». Δεν το «’χουμε» όλοι με το γάμο. Τι να κάνουμε; Βλέπεις ακόμα και gay να παντρεύονται με γυναίκες. Ο χώρος είναι γεμάτος τέτοια παραδείγματα.

Κεφάλαιο «τηλεόραση»: Από πέρσι είσαι σε αναμονή για την προβολή τουΕλεύθερος και Ωραίος στον AΝΤ1. Αν δεν βγει στον αέρα ούτε αυτό το φθινόπωρο, πώς θα το αντιμετωπίσεις;
Με ψυχραιμία. Έχω πάρει απόφαση ότι πλέον δεν υπάρχει τηλεόραση. Δεν γίνονται δουλειές ή, αν γίνονται, οι αμοιβές είναι εξευτελιστικές. Ευτχώς, ο παραγωγός της σειράς, Γιώργος Καραγιάννης, μας πληρώνει, παρότι η σειρά δεν έχει βγει στον αέρα. Ευτυχώς που υπάρχει το θέατρο, όπου έχω την τύχη, λόγω της μουσικής μου παιδείας, να μπορώ να παίρνω μέρος σε εναλλακτικές παραστάσεις. Ευτυχώς...