Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΣΙΣΣΥΣ ΦΕΙΔΑ ??

Η Σίσσυ Φειδά μίλησε στο "Hilton Athens Magazine" αποκαλύπτοντας κρυφές πτυχές του εαυτού της αλλά και τα επαγγελματικά της σχέδια.

Η παρουσιάστρια της εκπομπής «Σπίτι απ’ την αρχή» στα σχόλια που την χαρακτηρίζουν ως αυστηρή στην εκπομπή της, απάντησε: «Μα στην εκπομπή κάνω την δουλειά μου. Όταν κάποια πράγματα τυχαίνει να μην γίνονται όπως πρέπει, θα διαμαρτυρηθώ, όπως ακριβώς και στην πραγματικότητα… Αυτό σημαίνει πως και αυστηρή θα γίνω, ακόμα και bitch!»

Αναφορικά με τον τρόπο που παρουσιάζει την εκπομπή και τον τρόπο που βλέπει η ίδια τον εαυτό της αλλά και στους επικριτές της εκπομπής, που την χαρακτηρίζουν ριάλιτι, η γνωστή διακοσμήτρια επισημαίνει: «Είμαι προσεκτική, χωρίς να κρατάω αποστάσεις, προσπαθώντας να προστατεύω τους ανθρώπους που με εμπιστεύονται. … Αν ήμουν μελοδραματική θα μπορούσαν να κατηγορήσουν την εκπομπή για ριάλιτι, εγώ όμως το μόνο που προσπαθώ είναι να κάνω την δουλειά μου με προσοχή και λεπτότητα».

Σχετικά με τη συνέχιση ή όχι της συνεργασίας της με το «Σπίτι απ’ την αρχή», δήλωσε: «Δεν ξέρω ακόμα. Το μόνο σίγουρο για μένα είναι η αγάπη του κόσμου»

Όταν ρωτήθηκε για τα όνειρα της και το motto της ζωής της, απάντησε: «Άδραξε την μέρα. Τα όνειρα άλλωστε μπορεί να μην πραγματοποιηθούν ποτέ, οπότε το μόνο που έχουμε μπροστά μας είναι το σήμερα και το τώρα. … Έχω ανάγκη να νιώθω την ουσία των πραγμάτων στο πετσί μου»

Κλείνοντας, θέλησε να αποκαλύψει τον μεγαλύτερο της φόβο λέγοντας: «Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ζήσω μια ζωή χωρίς αληθινή αγάπη, πόσο μάλλον που έχω μάθει να παίρνω πολλή αγάπη από τους γύρω μου. Το αστείο είναι πως τις πιο ανέμελες στιγμές τις περνάω όταν δεν είμαι ερωτευμένη. Όμως έτσι είναι η ζωή. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα».