Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΜΑΡΙΑ ΣΟΛΩΜΟΥ..ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ !!!

Καλεσμένη της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα στο «Πρωινό mou» ήταν η Μαρία Σολωμού,με ροκ look και ίσιο μαλλί που έκανε τη διαφορά και προκάλεσε τον σχολιασμό των παρουσιαστών.

«Μακάρι να μπορούσα να κάνω μόνο κινηματογράφο» δηλώνει η ηθοποιός. «Οι δουλειές που κάνω στο θέατρο δεν είναι πολύ εμπορικές. Κάποιοι με θεωρούν τηλεοπτική και εμπορική. Εγώ ξέρω πως όλοι οι ηθοποιοί εν δυνάμει, μπορούμε να τα κάνουμε όλα. (…) Υπάρχουν άνθρωποι που βγάζουν πολλά χρήματα. Εγώ έχω βγάλει λεφτά από την τηλεόραση, αλλά δεν ξέρω τι τα κάνω τα λεφτά. Δεν θα τα μαζέψω».

«Δεν υπάρχει manual για να γίνεις καλή μαμά. Ο γιος μου είναι ο άντρας της ζωής μου. Είναι η πρώτη προτεραιότητά μου» ομολογεί η Μαρία Σολωμού.

Παραδέχτηκε πως έχει μετανιώσει για πράγματα που έχει πει σε συνεντεύξεις της γιατί παραποιούνται και βάζουν τίτλους απομονώνοντας ένα κομμάτι από αυτά που είπε: «Τελικά κακώς που τα είπα γιατί ένα 60% των Ελλήνων δεν έχει χιούμορ! Άν διαβάσεις συνέντευξη κάποιου ηθοποιού στο εξωτερικού, θα δεις πως λένε τέρατα!».
Όταν ρωτήθηκε αν θα παντρευτεί και αν θα κάνει δεύτερο παιδί είπε: «Δεν θέλω να παντρευτώ και ποτέ δεν ήθελα! Δεν μου αρέσει. Ούτε δεύτερο παιδί θα ήθελα.(…) Επειδή δεν ζεις με τον άλλο, δεν σημαίνει ότι η σχέση είναι κενή».