Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Μεγάλη επιτυχία η έκθεση φωτογραφίας Της Γιώτας Τριγώνη στην Κωνσταντινούπολη !

Λαμπεροί καλεσμένοι έδωσαν το παρών στα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας «Athens through my eyes» της οδοντιάτρου Γιώτας Τριγώνη στην Κωσταντινούπολη !Μετά την μεγάλη επιτυχία που σημείωσε η έκθεση στην Αθήνα σειρά είχε η Κωσταντινούπολη. Η έκθεση παρουσιάστηκε το βράδυ της κυριακής 27 οκτωμβρίου στο ξενοδοχείο And Hotel . Διάσημες παρουσίες από τον εφοπλιστικό χώρο αλλά και τον χώρο της τούρκικης show biz έδωσαν το παρών προς τιμή της Γιώτας Τριγώνη ,ανάμεσα στους καλεσμένους ξεχώρισαν οι εφοπλιστές Μehmet Dicer και Murat Ducur . Οι επιχειρηματίες Okan Rifat, Kemal Uzun ,Gilmaz iremet , Farouk hasim και πολλοί άλλοι ! Μια βραδιά γεμάτη απο άρωμα Ελλάδας με φόντο την Αγιά Σοφιά αποτέλεσε αναμφίβολα ενα απο τα πιο ξεχωριστά even του μήνα στην Κωσταντινούπολη ,όπου έγινε και η πρώτη είδηση στα τούρκικα μέσα ενημέρωσης ! Μέσα από τον φωτογραφικό φακό της Άννας Γαλανού με πρωταγωνίστρια την Γιώτα Τριγώνη ταξίδεψε το τούρκικο κοινό στα δρομάκια της Πλάκας, απόλαυσαν,το ελληνικό ηλιοβασίλεμα και κεράστηκαν ενα φλυτζάνι ελληνικό καφέ στη Μελίνα ! Σκοπός της έκθεσης είναι να προβληθεί η σπουδαιότητα της Αθήνας μέσα από την απλότητα της, τον Πολιτισμό της και τις ομορφιές της. Επόμενοι σταθμοί ειναι το Dubai η ζυρίχη και άλλες ευρωπαικές πόλεις.


Περισσότερα

Ζωγράφος ο «Ράμπο

Ζωγράφος ο «Ράμπο Την καλλιτεχνική πλευρά του εαυτού του δείχνει ο Σιλβέστερ Σταλόνε. Ο Ρόκι του σινεμά παρουσιάζει έργα του σε έκθεση ζωγραφικής στη Ρωσία, 30 χρόνια μετά την αναμέτρηση στο ρινγκ με τον Ιβάν Ντράγκο. 3 Μέγεθος κειμένου Τελευταία ενημέρωση 30/10/2013, 13:21 Άφησε τα κροσέ κι έπιασε την παλέτα! Ο λόγος για τον διάσημο ηθοποιό Σιλβέστερ Σταλόνε, που αυτές τις ημέρες βρίσκεται στη Ρωσία. Ο κινηματογραφικός Ρόκι, είναι το τιμώμενο πρόσωπο σε έκθεση ζωγραφικής, παρουσιάζοντας δικούς του πίνακες. Ο σκληρός του Χόλιγουντ εκθέτει ως τις 13 Ιανουαρίου του 2014 έργα ζωγραφικής που δημιούργησε ο ίδιος, τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, δηλ. από το «Ρόκι 1». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το BBC, στο Ρωσικό Μουσείο Αγίας Πετρούπολης, φιλοξενείται έκθεση με τίτλο «Σιλβέστερ Σταλόνε – Τέχνη: 1975-2013». Οι επισκέπτες μπορούν να δουν 36 πίνακες, με την υπογραφή του 67χρονου Αμερικανού σταρ. Δεν έλειψαν, πάντως, και τα «φαρμακερά» σχόλια για την απόφαση του μουσείου να φιλοξενήσει έργα του Σταλόνε, κάνοντας λόγο για έκθεση-παρωδία. Απαντώντας, οι υπεύθυνοι του Μουσείου υπερασπίστηκαν την απόφασή τους, λέγοντας ότι προωθούν έργα μοντέρνας τέχνης. Σχολιάζοντας τις επιδόσεις του στην υποκριτική και τη ζωγραφική, ο Σταλόνε, παραδέχθηκε αυτοσαρκαζόμενος : «Νομίζω πως είμαι καλύτερος ζωγράφος, απ’ ό,τι ηθοποιός…», αν και, μάλλον, θα βρεθούν αρκετοί να αμφισβητήσουν το ταλέντο του και στα δύο. Ανδρέας Μορφόπουλος


Περισσότερα

«Η Γερμανού ξανάρχεται»

Μίλησε για όλα: για την πρώτη της συγγραφική δουλειά, τον ήρωα του βιβλίου της, που έχει το ίδιο όνομα με τον σύντροφό της, Μάνο Ιωάννου, αλλά και τις δύσκολες καταστάσεις που έχει βιώσει στην τηλεόραση. Μετά την πρεμιέρα της εκπομπής της «Η Γερμανού ξανάρχεται» το βράδυ της Παρασκευής, αλλά και την κυκλοφορία του νέου της βιβλίου με τίτλο «Έτσι για Χάρη σου», η Ναταλία Γερμανού κάθισε απέναντι από τον Θέμο Αναστασιάδη, τον Βαγγέλη Περρή και τη Δούκισσα Νομικού και μίλησε για όλα: για την πρώτη της συγγραφική δουλειά, τον ήρωα του βιβλίου της, που έχει το ίδιο όνομα με τον σύντροφό της, Μάνο Ιωάννου, αλλά και τις δύσκολες καταστάσεις που έχει βιώσει στην τηλεόραση. Η παρουσιάστρια διέψευσε όσα λέγονται για το ότι δεν είναι τυχαία η συνωνυμία του πρωταγωνιστή του βιβλίου με τον σύντροφό της, τονίζοντας ότι «οι πρώτες σελίδες του βιβλίου γράφτηκαν πριν χρόνια». Μάλιστα, διηγήθηκε και ένα περιστατικό, όταν ο πατέρας της, Φρέντυ Γερμανός, διάβασε τις πρώτες σελίδες του διηγήματος. «Κοριτσάκι μου, θέλω να πιστεύω ότι αυτά τα έγραψες από διηγήσεις», της είχε πει με εκείνη να προσθέτει με χιούμορ «Που να ήξερε, καλή του ώρα». Ακόμα, όταν ρωτήθηκε για το αν έχει ζήσει δυσχερείς καταστάσεις στην τηλεόραση, παραδέχτηκε: «Έχω ζήσει καταστάσεις, που δεν είναι ευχάριστες. Δεν έχω κάνει τη χαζή ποτέ, αλλά τη σιωπηρή. Πίστευα ότι η σιωπή μου είναι η πιο ηχηρή απάντηση». Όταν κλήθηκε να… διευκρινίσει αν αναφέρεται σε πρόσφατα περιστατικά, η ίδια απάντησε καταφατικά. Δεν παρέλειψε να μιλήσει για τις σχέσεις της στις οποίες υπάρχει διαφορά ηλικίας και αποκάλυψε πως «έχω υπάρξει και με πενηντάρη και πέρασα πολύ καλά μαζί του», συμπληρώνοντας: «Νομίζω πως δεν έχω καταλάβει και εγώ τι ψάχνω στους άνδρες. Είναι σαφές αυτό! Κάθε περίοδο ψάχνω κάτι διαφορετικό, κάθε χρονιά ψάχνω και κάτι άλλο. Επίσης, με ρώτησες πώς επιλέγω έναν σύντροφο, όταν τον γνωρίζω. Δεν σου έχει περάσει από το μυαλό ότι μπορεί να με επιλέγουν κι αυτοί. Δεν με βιάζουν, αλλά τις πιο πολλές φορές με επιλέγουν εκείνοι. Όταν ενδίδω σημαίνει ότι κάτι βρίσκω στον άνθρωπο αυτό – και αυτό είναι κάτι διαφορετικό κάθε φορά».


Περισσότερα

«Δεν είμαι ούτε στρέιτ ούτε γκέι»

Καλεσμένος στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, το πρωί της Τετάρτης, ήταν ο Λάκης Γαβαλάς, όπου μίλησε με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά για την επιστροφή του στο χώρο της μόδας μετά την πολυσυζητημένη φυλάκισή του, αλλά και τη ζωή του σήμερα. «Αυτό που λένε πως ο Γαβαλάς πήγαινε στα μπουζούκια και έκανε εκείνο και το άλλο, δεν ισχύει. Δηλαδή για τον Τζον Γκαλιάνο που του έβαζαν οξυγόνο για να βγει στο τέλος των επιδείξεών του τι να πούμε; Ο Μαρκ Τζέικομπς κρατάει στην παραλία μια Hermes καλύτερα από μένα; Αυτό έπρεπε να εκμεταλλευτεί η Ελλάδα σε εμένα. Ήμουν το βελούδο που το χρησιμοποίησαν σαν τσόχα. Αλλά το βελούδο δεν χάνει την υφή του. Παραμένω ο ίδιος. Εγώ ήμουν ένα μηχάνημα και μπορώ να ξαναγίνω ώστε να παράγω», είπε για όσα έχουν ακουστεί για το υψηλό βιοτικό του επίπεδο τα προηγούμενα χρόνια. Όσο για την προσωπική του ζωή; «Είμαι πολύ πουριτανός, τόσο σε εμένα, όσο και με τους γύρω μου», είπε και συνέχισε: «Πάμε τώρα να μπλοκάρουμε τον κόσμο σε μια σκέψη αν είμαι στρέιτ ή γκέι. Εγώ δεν είμαι τίποτα, είμαι ένα πακέτο. Με έχει ερωτευτεί αγόρι όσο θα ‘θελα να με ερωτευτεί το άλλο φύλο και με έχει απαρνηθεί γυναίκα όσο θα ήθελα να αγαπώ έναν άντρα. Οπότε αυτό είναι το πακέτο. Δεν έχω καμία μείξη και κάτι να διευκρινίσω. Αγαπάω τους ανθρώπους. Έχω δει ερωτικά έναν άντρα που δεν θέλω να είμαι στο κρεβάτι μαζί του και επίσης το ίδιο μια γυναίκα. Επειδή όλα είναι θεατρικά στη ζωή μου, ακόμα και αυτό το θέμα το ερωτικό είναι θεατρικό. Για μένα ο έρωτας δεν έχει φύλο», παραδέχτηκε ο Λάκης Γαβαλάς.


Περισσότερα

Όλα για τη μητέρα μου: Άρωμα Αλμοδόβαρ στο Ακροπόλ

Από Ιλειάνα Δημάδη 31/10/2013 Μια τραβεστί, μια έγκυος καλόγρια με AIDS, ένας τρανσέξουαλ πατέρας, μια λεσβία ντίβα του θεάτρου και ακόμη αρκετοί ασυνήθιστοι ήρωες συνθέτουν το σύμπαν της πολυβραβευμένης –και με Όσκαρ– ταινίας του Πέδρο Αλμοδόβαρ «Όλα για τη μητέρα μου». Στο Ακροπόλ ο Πέτρος Ζούλιας σκηνοθετεί έναν πρώτης τάξεως θίασο στη θεατρική μεταφορά αυτού του ύμνου στη γυναίκα και μας κάνει να προσδοκούμε μία από τις πιο συγκινητικές παραστάσεις της χρονιάς. H Κατερίνα Λέχου… τραβεστί; Η γνωστή ηθοποιός θα ερμηνεύσει την Αγράδο, μια πολύ πνευματώδη ιερόδουλη. Η Νένα Μεντή, πάλι, θα είναι η Ούμα Ρόχο, η μεγάλη πρωταγωνίστρια του θεάτρου που διατηρεί κρυφή ερωτική σχέση με τη νεαρή και μπλεγμένη στα ναρκωτικά συμπρωταγωνίστριά της – σε αυτόν το ρόλο η Άννα Μονογιού. Όπως ίσως θυμάστε και από την ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ, το «Όλα για τη μητέρα μου» ξεκινά με ένα τραγικό συμβάν: ο Εστεμπάν, ο γιος της Μανουέλα, την οποία ερμηνεύει η Μαρίνα Ψάλτη, σκοτώνεται σε τροχαίο δυστύχημα την ώρα που κυνηγά την ντίβα Ούμα Ρόχο για να του δώσει ένα αυτόγραφο. Με αυτήν τη σκηνή ο Αλμοδόβαρ αποτίνει φόρο τιμής σε μια άλλη θρυλική ταινία, τη «Νύχτα Πρεμιέρας» του Τζον Κασσαβέτη. Ούτως ή άλλως, το «Όλα για τη μητέρα μου» βρίθει αναφορών στην ιστορία του κινηματογράφου. ο ίδιος ο τίτλος είναι παράφραση της εμβληματικής ταινίας του 1950 «Όλα για την Εύα». Για να πιάσουμε όμως ξανά το νήμα της υπόθεσης: στην προσπάθειά της να αναμετρηθεί με το πένθος από το χαμό του γιου της, η Μανουέλα αποφασίζει να βρει ύστερα από χρόνια τον πατέρα του με τον οποίο χώρισαν πριν από τη γέννησή του και ο οποίος μετά την αλλαγή φύλου ονομάζεται πλέον… Λόλα (Κώστας Κάππας ). Κατά τη διάρκεια της αναζήτησης της Λόλα η Μανουέλα θα συναντήσει, μεταξύ άλλων, τη Ρόζα, μια νεαρή οροθετική καλόγρια – στην ταινία έπαιζε το ρόλο η Πενέλοπε Κρουζ και στην παράσταση τον επωμίζεται η Γωγώ Μπρέμπου. Όλα αυτά τα ωραία και παράδοξα τα χρωστάμε στον δαιμόνιο κινηματογραφιστή Πέδρο Αλμοδόβαρ και στην –ίσως πιο ώριμη– ταινία του «Όλα για τη μητέρα μου». Όπως σημείωνε το 1999 και ο κριτικός κινηματογράφου του «α» Μπάμπης Ακτσόγλου: «Ο Αλμοδόβαρ μιλά για τη γυναίκα και την έννοια της μητρότητας πολύ καλύτερα απ’ όποια γυναίκα σκηνοθέτιδα. Για όσους συνέδεσαν το όνομά του με το κιτς, την γκέι κουλτούρα, την Ισπανία του μεταμοντερνισμού, την προκλητικότητα της μοβίδα (του κινήματος στο οποίο ανήκουν οι πρώτες ταινίες του Αλμοδόβαρ ), το εξεζητημένο, το υπερβολικό, θα βρουν όλα αυτά τα στοιχεία στο “Όλα για τη μητέρα μου”: τίποτα φαινομενικά πιο υπερβολικό από ένα φιλμικό σύμπαν όπου συναντάμε μια έγκυο καλόγρια με AIDS, μια ντίβα του θεάτρου που έχει προβλήματα στην ερωτική της σχέση με τη συμπρωταγωνίστριά της, μια τραβεστί πόρνη κι έναν τρανσέξουαλ πατέρα. Και όμως αυτοί οι εξεζητημένοι χαρακτήρες είναι οργανικά ενσωματωμένοι σε μια μελοδραματική μυθοπλασία, που αποτελεί τον ωραιότερο κινηματογραφικό ύμνο για τη γυναίκα. τη γυναίκα που κλαίει, τη γυναίκα μητέρα, τη γυναίκα ηθοποιό, αλλά κυρίως τη γυναίκα που είναι στη φύση της να κάνει την ηθοποιό, αφού η ζωή της είναι μια ατελείωτη προσποίηση (με τη θετική έννοια του όρου ) στο παλκοσένικο της πραγματικότητας». Σε ένα παλκοσένικο στήνει την παράστασή του και ο σκηνοθέτης Πέτρος Ζούλιας, αξιοποιώντας το εύρημα του θεάτρου μέσα στο θέατρο και καλώντας μας να δούμε μια παράσταση μέσα στην παράσταση. Όλη η δράση εκτυλίσσεται μέσα ή γύρω από το θέατρο στο οποίο η Ούμα Ρόχο ερμηνεύει την Μπλανς Ντιμπουά, την κεντρική ηρωίδα από το «Λεωφορείον ο Πόθος» του Τενεσί Ουίλιαμς – και μία θεατρική αναφορά του Αλμοδόβαρ! Εκεί θα δούμε να παρελαύνουν οι ήρωες του αλμοδοβαρικού σύμπαντος, όλοι τους αντισυμβατικοί, αλλά φοβερά οικείοι, με έναν τρόπο παράδοξο. Γιατί όπως επισημαίνει και ο Πέτρος Ζούλιας: «Όλοι είμαστε όλα. Και όλα μπορούν να συμβούν. Σε αυτήν την αποδοχή μάς οδηγεί ο πάντα καυστικός κι επίκαιρος Ισπανός δημιουργός…» «Δεν υπάρχει πιο όμορφο θέαμα από μια δακρυσμένη γυναίκα», έχει πει ο Πέδρο Αλμοδόβαρ και στο «Όλα για τη μητέρα μου» καταγράφει ιστορίες γυναικών, αφοσιωμένων μητέρων κι ερωμένων, αντρών που θέλησαν να γίνουν γυναίκες αλλά και γυναικών που αγάπησαν άλλες γυναίκες. Αυτό το ξέφρενο και βαθιά υπαρξιακό κωμικό μελόδραμα, το οποίο απέσπασε –μεταξύ πολλών άλλων διακρίσεων– το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και το οικουμενικό βραβείο στο Φεστιβάλ Κανών, μεταφέρεται στη σκηνή σε διασκευή του Σάμιουελ Άνταμσον, η οποία έχει ήδη παρουσιαστεί με επιτυχία στο εξωτερικό. Μολονότι υπάρχουν κάποιες διαφορές από την ταινία, ο Άνταμσον διατηρεί ακέραιο τόσο το δραματικό της πυρήνα όσο και τις αλμοδοβαρικές αγωνίες: την αναζήτηση ταυτότητας, φύλου, θρησκείας, πίστης και λόγου ύπαρξης. Το «Όλα για τη μητέρα μου» ανεβαίνει στο Θέατρο Ακροπόλ σε avant premiere για τους αναγνώστες του «α» στη 1/11.


Περισσότερα

Ποιος μπορεί να ξεχάσει το Νίκο Φώσκολο

Ποιος μπορεί να ξεχάσει το άγρια μωλωπισμένο πρόσωπο του Νίκου Κούρκουλου να συσπάται σε έναν υπερβολικά δραματικό μονόλογο - απολογία ενώπιον δικαστηρίου στο «Ορατότης μηδέν», να κραυγάζει αφηγούμενος: «Ρε παιδιά, αυτά εδώ τα κέρατα δεν δουλεύουν. Τα ελατήρια κόλλησαν. Οχι άλλο κάρβουνο!». Η σκηνή αυτή συνοψίζει με έναν τρόπο και την προσωπικότητα και το έργο και την όποια κατάθεση του σεναριογράφου και σκηνοθέτη τής εν λόγω ταινίας Νίκου Φώσκολου, που πέθανε χθες στα 86 του χρόνια, άνθρωπος μισός πια από τη μακροχρόνια - στομαχική - αρρώστια που τον είχε καθηλώσει. Ο Φώσκολος έφερε ακριβώς αυτά στο ελληνικό σινεμά και κατ' επέκταση στην ελληνική κοινωνία και την αισθητική της: το οριακό και το πέρα από τα όρια, την υπερβολή που φθάνει να γίνεται κάποτε κιτς. Και αυτό το δεδομένο του το κατέθετε πάντοτε σαν οριστικό φινάλε σε όλα τα είδη με τα οποία αναμετρήθηκε, συνήθως κοπιάροντας - δημιουργικά, είναι η αλήθεια - τα ξένα, όπως το σπαγκέτι γουέστερν. Πάνω που τα βουκολικά ειδύλλια, όπως η «Αστέρω» ή η «Μαρία Πενταγιώτισσα», είχαν αρχίσει να διαμορφώνουν σχολή στον ελληνικό κινηματογράφο, η κατά Φώσκολο «Κρυστάλλω» το 1959 - το πρώτο του σενάριο - έκλεισε την πόρτα στο μέλλον τους, τραβώντας το είδος ώς το κιτς. Προτείνοντας και ηθοποιούς που μπορούσαν να το υπηρετήσουν - επίσης δημιουργικά οι περισσότεροι -, όπως η Αντιγόνη Βαλάκου ή ο Ανέστης Βλάχος, που εκεί διαμόρφωσε το προσωπικό του στυλ. Την ώρα δε που κοπιάριζε τη στάση των καουμπόηδων στα σπαγκέτι του Λεόνε για να τη μεταφέρει στο στήσιμο των ηθοποιών, έβαζε την Ελλάδα και την πρώιμη τότε τηλεόραση στον αστερισμό ενός «Πέιτον Πλέις» και μιας «Μάχης», τραβώντας την ελληνική εκδοχή πέρα από τα όρια, για να τη φέρει στα μέτρα του «Αγνωστου πολέμου». Οταν δε οι τηλεσειρές ερήμην του πήραν τον δρόμο της λογοτεχνίας («Ο Χριστός ξανασταυρώνεται», «Οι Πανθέοι», «Ο κίτρινος φάκελος»), εκείνος ήρθε να ορίσει με πολύ αφρό τη σαπουνόπερα α λα ελληνικά, γράφοντας και σκηνοθετώντας επί δέκα χρόνια δύο καθημερινές σειρές, τη «Λάμψη» και το «Καλημέρα ζωή». Ενασχόληση που τον ενέταξε στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες. Εκείνος όμως είχε την ικανοποίηση ότι λανσάρισε χαρακτήρες που μπήκαν στο καθημερινό λεξιλόγιο, όπως η Βίρνα και ο Γιάγκος Δράκος ή η Σελήνη - Ελένη Κούρκουλα. Τραβώντας και το μελό από τα μαλλιά και πέρα από τα όρια, πρώτα ως σεναριογράφος σε φιλμ όπως «Το κάθαρμα», «Δάκρυα για την Ηλέκτρα», «Κοινωνία ώρα μηδέν», σαν «Κοντσέρτο για πολυβόλα» και της σκηνοθεσίας έστελνε τα υπερβολικά μελό κατά ριπάς στις οθόνες: «Πυρετός στην άσφαλτο», «Η ζούγκλα των πόλεων», «Εσχάτη προδοσία», «Κατάχρησις εξουσίας» (του Σταύρου Τσιώλη, που έκανε καριέρα επί χρόνια στην Απω Ανατολή), «Αιχμάλωτοι του μίσους». Ώς το 1982 με το σχεδόν καλτ - λόγω υπερβολής - «Κόκκινο τρένο», με αντάρτες που πάνε να ανατινάξουν τη Μεγάλη Βρεταννία...


Περισσότερα

η Κωνσταντίνα μίλησε για τον Γιώργο Λιάγκα

Μόλις λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή της από το Dancing With The Stars και την εμφάνισή της στο «Πρωινό» με τον Γιώργο Λιάγκα & τη Φαίη Σκορδά, το πρωί της 28ης Οκτωβρίου, η Κωνσταντίνα μίλησε για τη συνάντησή της με το διάσημο τηλεοπτικό ζευγάρι, από την οποία φαίνεται πως η ίδια δεν έμεινε ικανοποιημένη. Παραδεχόμενη πως το κλίμα ανάμεσα σε εκείνη και τον Γιώργο Λιάγκα δεν ήταν ευχάριστο κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Κωνσταντίνα παραδέχθηκε: «Ναι, υπήρχε ένταση. Όταν αποχωρεί ένας καλλιτέχνης -και μιλώ για όλους τους συμμετέχοντες όχι μόνο για εμένα- το κανάλι με τον τρόπο του ευχαριστεί τον παίκτη που δέχθηκε να συμμετάσχει. Ένας τρόπος για να το εκφράσουν είναι να δείξουν την εμφάνισή του όταν τον καλούν σε κάποια εκπομπή. Δεν έδειξαν τίποτα! Ο Λιάγκας είπε “Α! δεν είδα πώς χόρεψες. Θα το δω στο βίντεο τώρα”. Το βίντεο δεν μπήκε ποτέ στην ουσία, γιατί αυτό που έδειξαν ήταν αποσπάσματα από όλους τους διαγωνιζόμενους» δήλωσε στο περιοδικό η γνωστή τραγουδίστρια. Συνεχίζοντας στο ίδιο έντονο ύφος, η Κωνσταντίνα συμπλήρωσε: «Το μόνο που ήθελε ήταν να αρχίσω να κουτσομπολεύω αν ο Μουρούτσος τα έχει με την παρτενέρ του ή τι γίνεται στα παρασκήνια. Δεν είναι του επιπέδου μου. Αν ήταν σοβαροί, όταν με καλούσαν, θα έδειχναν το βίντεό μου, τις κριτικές που έλαβα, τη βαθμολογία. Θα έπρεπε να δώσουν βάση στον καλεσμένο τους, να δουν πώς έφυγε. Αλλά αυτό ήθελαν να το καλύψουν και έπεσαν σε κουτσομπολίστικες και δεύτερες καταστάσεις. Γι’ αυτό εκνευρίστηκα», τονίζοντας παράλληλα: «Ήταν προσβλητικό για τον καλεσμένο τους να μιλούν μεταξύ τους και να λένε σαχλαμάρες. Προσπαθούν να ρίξουν το επίπεδο της εκπομπής για να έχουν τηλεθέαση. Και τα καταφέρνουν τώρα, μακροπρόθεσμα, όμως, δεν θα τους βγει σε καλό».


Περισσότερα

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Η εκθεση φωτογραφιας της Γιωτας Τριγωνη στις 27 οκτωμβριου θα παρουσιαστει στην κωσταντινουπολη !!

Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013 η πολυ επιτυχημενη εκθεση φωτογραφιας athens throygh my eyes της οδοντιατρου και πολιτικου Γιωτας Τριγωνη θα παρουσιαστει στην κωσταντινουπολη στις 27 οκτωμβριου στο ξενοδοχειο AND HOTEL . σκοπος της εκθεσης ειναι η προβολη της αθηνας στην ευρωπη ,μεσα απο την πανεμορφη παρουσια της διασημης οδοντιατρου. η εκθεση ειχε παρουσιαστει στην αθηνα στις 6 φεβρουαριου οπου σημειωσε τεραστια επιτυχια αφου εδωσαν το παρων πολλοι καλλητεχνες ,εφοπλιστες και πολιτικοι..η εκθεση θα ταξιδεψει σε πολλες ευρωπαικες χωρες και στην συνεχεια θα εκδοθει βιβλιο με φωτογραφιες απο ολη την Αθηνα με διασημους ελληνες του εξωτερικου ! εμεις θα ειμαστε στην κωσταντινουπολη στις 27 οκτωμβριου και θα ευχηθουμε στη Γιωτα Τριγωνη καλη επιτυχια !!


Περισσότερα

Σε μικρό Παρίσι μεταμορφώνεται το κέντρο της Αθήνας

Σε μικρό Παρίσι μεταμορφώνεται το κέντρο της Αθήνας ΑΘΗΝΑ 10/10/2013 "Βρισκόμαστε σε μία περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει υποφέρει πάρα πολύ. Την πόλη μας θα την κατακτήσουμε πάλι και έχουμε αρχίσει να την κατακτάμε σταδιακά, όχι μόνο με την αστυνομία, αλλά δίνοντας ζωή, φωτίζοντας τις πλατείες και τους δρόμους και φέρνοντας πολιτισμό. Ο δήμος Αθηναίων έχει αυτή την πολιτική, αντί να παράγει πολιτισμό, να αγκαλιάζει όλες τις ζωντανές ομάδες της πόλης και τους ενεργούς πολίτες, οι οποίοι αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν" είπε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, στην εναρκτήρια εκδήλωση του ευρηματικού φεστιβάλ "Το μικρό Παρίσι των Αθηνών". Διαβάστε: Ραντεβού στο Μικρό Παρίσι των Αθηνών Πρόκειται για έναν κύκλο εκδηλώσεων, που θα πραγματοποιηθούν στην ευρύτερη περιοχή που εκτείνεται κάτω από την Ομόνοια (πλατείες Βάθη, Καραϊσκάκη, Αγίου Παύλου μέχρι τον σταθμό Λαρίσης), όπου υπάρχουν πολλοί δρόμοι με γαλλικά ονόματα. Για οκτώ ημέρες και έως τις 16 Οκτωβρίου περισσότεροι από 300 εθελοντές καλλιτέχνες, δημιουργοί και άνθρωποι του πνεύματος θα φωτίσουν περιοχές της Αθήνας με θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, βαριετέ, εκθέσεις, διαλέξεις και ανοιχτές συζητήσεις. Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν από την πλατεία Βάθη, όπου μια ομάδα καλλιτεχνών, ο Νίκος Τουλιάτος και οι μουσικοί του, μίμοι, ζογκλέρ, ακροβάτες, και ζωγράφοι του δρόμου αυτοσχεδίασαν και άλλαξαν για λίγες ώρες την ατμόσφαιρα της περιοχής. Στη συνέχεια, η γιορτή μεταφέρθηκε στην οδό Μάρνη, η οποία οδηγεί στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου η βραδιά ολοκληρώθηκε με μια συναυλία εγχόρδων. "Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία πολιτιστική πλατφόρμα πάνω από την σκληρή πραγματικότητα, να δημιουργεί συνεχώς πολιτιστικά και καλλιτεχνικά γεγονότα και όλο το δυναμικό αυτής της πλατφόρμας να βρίσκεται σε όσμωση με την κοινωνία. Δεν θα μείνουμε, όμως, μόνο στο φεστιβάλ, θέλουμε να δημιουργούμε δράσεις κάθε δίμηνο, ώστε να εντατικοποιήσουμε την όσμωση με την κοινωνία. Νομίζω ότι τέτοιες πολιτιστικές πλατφόρμες αναβαθμίζουν την περιοχή, στην οποία ζούμε, όχι επιφανειακά και γρήγορα, αλλά με συνέπεια και βάζοντας βάσεις στην καρδιά της κοινωνίας" είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εμπνευστής και συντονιστής του αθηναϊκού καλλιτεχνικού δικτύου και του φεστιβάλ "Το μικρό Παρίσι των Αθηνών" Μάριος Στρόφαλης. "Στόχος μας είναι να πετύχουμε ένα φεστιβάλ, το οποίο σε ένα δεύτερο επίπεδο να απευθύνεται στις καρδιές των παιδιών αυτής της περιοχής. Μετά από κάποια χρόνια η γενιά που θα έχει παρακολουθήσει αυτές τις πολιτιστικές δράσεις, δεν θα κάνει αυτό που κάνουν οι σημερινοί νέοι, να είναι βίαιοι, αλλά πιστεύω θα κάνουν τέχνες" συμπλήρωσε ο κ. Στρόφαλης. Το Φεστιβάλ διοργανώνεται από το αθηναϊκό καλλιτεχνικό δίκτυο σε συνεργασία με τον ΟΠΑΝΔΑ (Οργανισμός πολιτισμού, αθλητισμού και νεολαίας του δήμου Αθηναίων), τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, την "Τεχνόπολις" του δήμου Αθηναίων και την 1η διαμερισματική κοινότητα του δήμου Αθηναίων.


Περισσότερα

το «Παρελθόν» και ο «Απαισιότατος» κ. Γκρού Στην πρώτη σκηνή του «Παρελθόντος» η βασική ηρωίδα ξεκινάει άτσαλα το αυτοκίνητό της με την όπισθεν. Του Δημήτρη Μπούρα ομ

το «Παρελθόν» και ο «Απαισιότατος» κ. Γκρού Στην πρώτη σκηνή του «Παρελθόντος» η βασική ηρωίδα ξεκινάει άτσαλα το αυτοκίνητό της με την όπισθεν. Του Δημήτρη Μπούρα ομάδας: το «Παρελθόν» και ο «Απαισιότατος» κ. Γκρού Στην πρώτη σκηνή του «Παρελθόντος» η βασική ηρωίδα ξεκινάει άτσαλα το αυτοκίνητό της με την όπισθεν. Του Δημήτρη Μπούρα Η Μπερενίς Μπεζό βραβεύτηκε στις Κάννες για την ερμηνεία της στο «Παρελθόν». Η ταινία αρχίζει να κυλάει ελλειπτικά, χωρίς σαφείς ή αναλυτικές περιγραφές για το παρελθόν των ηρώων της. Ο Ασγκάρ Φαραντί αποφεύγει συστηματικά το φλας μπακ. Προτιμάει το «ρεπορτάζ», που λαμβάνει χώρα στο παρόν. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη χρονολογική τους σειρά. Ο Ιρανός Αχμάντ έρχεται από την Τεχεράνη στο Παρίσι, όπου ζούσε πριν από τέσσερα χρόνια, για να λήξει την εκκρεμότητα του διαζυγίου του. Η πρώην του, η Γαλλίδα Μαρί, είναι έγκυος και ετοιμάζεται άρον άρον για τέταρτο γάμο. Η Μαρί θα φιλοξενήσει τον Αχμάντ στο παλιό τους σπίτι σε ένα μουντό προάστιο του Παρισιού, όπου εξακολουθεί να ζει με τις δύο κόρες της (από τους δύο γάμους που προηγήθηκαν αυτού με τον Αχμάντ) και τον μικρό γιο του εραστή της, του Σαμίρ. Η γυναίκα του Σαμίρ είναι από καιρό σε κώμα έπειτα από απόπειρα αυτοκτονίας και η κατάστασή της δεν φαίνεται αντιστρέψιμη. Σε αυτή τη γενική «βεβαιότητα» της «μη αντιστροφής» θα στραφεί ο Φαραντί για να δώσει ιδιαίτερη χροιά στο μελόδραμα στην τελευταία σκηνή του «Παρελθόντος». Η ελλειπτική του τροχιά διακόπτεται, αφήνοντας ανοικτό το τέλος. Το «Παρελθόν», που θα μπορούσε να εκληφθεί ως η συνέχεια της προπέρσινης ταινίας του Φαραντί «Ενας χωρισμός», μοιράζεται στα δύο. Στο πρώτο μέρος, όπου το ύφος ταιριάζει στο οικογενειακό δράμα, η κλιμάκωση της έντασης αποκαλύπτει ένα τεράστιο κενό στη ζωή της Μαρί. Στο δεύτερο, που μοιάζει σαν αστυνομικό ρεπορτάζ, ο Φαραντί παρακάμπτει τον Αχμάντ και τη Μαρί για να ασχοληθεί με τον Σαμίρ και το θύμα της απιστίας του: το «πτώμα» της γυναίκας του στο νοσοκομείο. Το τεκμήριο του εγκλήματος περιμένει (ποιος ξέρει τι;) διασωληνωμένο στην εντατική. Η ενοχή, που δεν αφορά μόνον τον Σαμίρ, απλώνεται στις εικόνες της ταινίας... Εξαιρετικό το σενάριο, άριστη η σκηνοθεσία. Χθες (στο «Ενας χωρισμός», όπου το ενδιαφέρον ήταν εστιασμένο σε μια μεταβατική φάση της σημερινής ιρανικής οικογένειας), η παρουσία του άντρα ήταν βαριά και ασφυκτική για τη γυναίκα. Σήμερα (στο «Παρελθόν», όπου ο κινηματογραφικός φακός εστιάζει στη δυσλειτουργική μοντέρνα δυτική οικογένεια), η απουσία του άντρα είναι καταλυτική. Η παρουσία του είναι το ζητούμενο για την ευτυχία. Σε μήκος κύματος για σινεφίλ εκπέμπει το «Luton» (**) του Μιχάλη Κωνσταντάτου. Αξιόλογο, αρκεί η βελόνα να κολλήσει στη σκηνοθεσία και να παρακάμψουμε το αμήχανο φινάλε στο οποίο καταλήγουν οι τρεις αποσπασματικές ιστορίες με φόντο την Αθήνα. Αν είχαμε ξεκάθαρο ρεαλισμό αντί για στυλ, τότε το «αλλόκοτο ελληνικό κύμα» (weird wave of Greek cinema, κατά τους Βρετανούς ειδήμονες) που προκάλεσε ο «Κυνόδοντας» ίσως μετεξελισσόταν σε ελληνικό φρι σίνεμα. Για το ευρύτερο κοινό είναι η γκανγκστερική κομεντί «Επικίνδυνη οικογένεια» (**), που θυμίζει λιγάκι «Σοπράνος» και «Αποστολή στην Μπριζ», το χαμηλότονο θρίλερ «Prisoners» (**) και φυσικά ο «Απαισιότατος» (***) κύριος Γκρου.


Περισσότερα

Νέα υπηρεσία από το Twitter: Αλλάξτε κανάλι με ένα... «τιτίβισμα

Μια νέα εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά προγράμματα τηλεόρασης, χωρίς να χρησιμοποιούν το τηλεκοντρόλ τους, παρουσίασε το κοινωνικό δίκτυο twitter. Η νέα εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν ζωντανά προγράμματα τηλεόρασης απλώς ακολουθώντας έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο, που βρίσκεται ενσωματωμένος στα διάφορα «τιτιβίσματα» που διαβάζουν. Το νέο «κουμπάκι» See It δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του twitter να απαλλαγούν από το... τηλεκοντρόλ τους, μετατρέποντας το κοινωνικό δίκτυο σε μια «δεύτερη τηλεοπτική οθόνη». Η καινοτόμος εφαρμογή δίνει άλλη διάσταση στην έννοια «κοινωνική διαδικτυακή τηλεόραση». Σύμφωνα με την κ. Μέσερσμιντ, υποδιευθύντρια υπηρεσιών στο Twitter, το κοινωνικό δίκτυο «κάθε ημέρα φιλοξενεί συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο σχετικές με διάφορα τηλεοπτικά προγράμματα που εκείνη την ώρα προβάλλονται ζωντανά ή μαγνητοσκοπημένα». Επομένως, υπάρχουν πολλά σχετικά tweets, τα οποία αναρτώνται στο διαδίκτυο. «Εκατομμύρια άνθρωποι ασχολούνται με τα συγκεκριμένα προγράμματα οπότε είναι δεδομένο ότι αρκετοί επιθυμούν να τα παρακολουθήσουν» προσθέτει. Προκειμένου να πετύχει το συγκεκριμένο στόχο, να δώσει δηλαδή πρόσβαση στους χρήστες του στα τηλεοπτικά προγράμματα που τους ενδιαφέρουν, το twitter συνεργάστηκε με τον πάροχο δικτύου Comcast καθώς και την εταιρεία NBCUniversal. Έτσι, κάθε χρήστης του twitter που ακολουθεί τον ηλεκτρονικό σύνδεσμο See It, μέσω του «έξυπνου» κινητού του τηλεφώνου ή ενός υπολογιστή - ταμπλέτα, θα επανακατευθύνεται στην ιστοσελίδα του NBC προκειμένου να παρακολουθήσει το πρόγραμμα που επιθυμεί. Με τον τρόπο αυτό, τα ειδικά «κουμπάκια» θα τοποθετούνται από το Twitter σε όλα τα «τιτιβίσματα» που παραπέμπουν σε τηλεοπτικά προγράμματα.


Περισσότερα

Είναι οριστικό: Συμπαρουσιάστρια στο πρωινό η Τζένη Μπαλατσινού

Είναι οριστικό: Συμπαρουσιάστρια στο πρωινό η Τζένη Μπαλατσινού Πέτρος Κωστόπουλος Είναι οριστικό: Συμπαρουσιάστρια στο πρωινό η Τζένη Μπαλατσινού Ο Πέτρος Κωστόπουλος μίλησε στην εκπομπή «Μελέτησέ το!» για το «Πρωινό mou», που θα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα, και ανακοίνωσε επίσημα ότι στο πλευρό του, στην παρουσίαση του πρωινού, θα είναι η σύζυγός του Τζένη Μπαλατσινού, παρά το γεγονός ότι το Mega για πολύ καιρό διεύψευδε κατηγορηματικά αυτό το ενδεχόμενο. Μάλιστα, ο Πέτρος Κωστόπουλος εξήγησε ότι η σύζυγός του δεν θα παρουσιάζει απλώς μια στήλη, αλλα θα έχει τον ρόλο της συμπαρουσιάστριας. Σχετικά με το ταξίδι του στην Αμερική, σχολίασε με χιούμορ: «Πήγα στην Αμερική διακοπές για δέκα μέρες, κατά τις οποίες έκανα λίφτινγκ, εμφύτευση μαλλιών και... επιμήκυνση πέους! Πήγα για να συζητήσω για δουλειά, προφανώς. Είμαστε σοβαροί;» Στη συνέχεια ο Πέτρος Κωστόπουλος ανακοίνωσε ότι η σύζυγός του θα είναι και συμπαρουσιάστριά του στην πρωινή ζώνη: «Θα είναι μαζί μου η Τζένη Μπαλατσινού, δεν θα παρουσιάζει μια ειδική στήλη, θα είναι κανονικά παρουσιάστρια στο πρωινό. [...] Εμείς είμαστε Κωστόπουλος-Μπαλατσινού και όχι Λιάγκας-Σκορδά, ο καθένας στο είδος του», τόνισε. Τι δήλωσε όμως για την απόφαση αυτή; «Το σκεφτήκαμε πάρα πολύ, είχαμε και παλιότερα πρόταση από τον ΑΝΤ1 και είχαμε αρνηθεί. Μέχρι πριν από ένα μήνα ήμασταν αρνητικοί και οι δύο. [...] Γενικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να δουλεύεις με τη γυναίκα σου, γιατί πλακώνεσαι. Όπως κύλησαν όμως τα δοκιμαστικά, καταλάβαμε ότι μπορούμε να το κάνουμε. Να γίνει, ας πούμε, μια αισθηματική κομεντί χωρίς αίμα», ενώ προσέθεσε: «Πιστεύω ότι η Τζένη πρέπει να είναι στην τηλεόραση, έχει και το ήθος και την ικανότητα να το κάνει».


Περισσότερα

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Τα μυστικα της Γιωτας τριγωνη για ενα τελειο σωμα σαν και το δικο της

Η ομορφη οδοντιατρος μας καλοσωρισε στο εξωχικο της στην ευβοια και μοιραστηκε μαζι μας τα μυστικα για ενα καλογυμνασμενο και υγειες σωμα σαν και το δικο της 1. Τρεις φορές τη βδομάδα δεν τρώμε μετά τις 6 το βράδυ (άντε μετά τις 8, αν δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς). Είδη από τις 6 ο μεταβολισμός μας αρχίζει να μειώνεται και ότι βάζουμε στο στόμα μετά τις 8 αποθηκεύεται σαν λίπος. Τις υπόλοιπες μέρες τρώμε κανονικά το βραδινό αλλά φροντίζουμε να είναι κάτι ελαφρύ (ψάρι/ κρέας με λαχανικά, καλύτερα να αποφεύγουμε τους κακούς υδατάνθρακες το βράδυ). 2. Τρώμε πάντα πρωινό! Το χρειάζεται ο οργανισμός και το στομάχι μας! Το πιο βασικό: όταν πάρουμε πρωινό ο οργανισμός ξυπνά και αρχίζει να δουλεύει ο μεταβολισμός μας σωστά. Μερικές ιδέες για πρωινό: Δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα Φρουτοσαλάτα με dressing: 1 κουταλάκι μέλι διαλυμένο σε λίγο λεμόνι Ψωμί ολικής άλεσης με τυρί και γαλοπούλα 3. Αποφεύγουμε τα τηγανιτά, τους χυμούς και τα αναψυκτικά. 4. Μπορούμε να πιούμε άσπρο ή κόκκινο κρασί (αυτά έχουν λίγες θερμίδες και κάνουν καλό και στον οργανισμό μας). Ένα ποτηράκι την μέρα! 5. Τρώμε φρούτα κατά τη διάρκεια της μέρας και τα αποφεύγουμε το βράδυ. Αρκετά από αυτά δυσκολεύουν τη πέψη κατά τη διάρκεια της νύχτας. Πολύ θρεπτικά, με άριστες ιδιότητες για τον οργανισμό μας είναι τα φραγκοστάφυλα, mango, ανανάς, prunes. 6. Βάζουμε το πράσινο τσάι στην καθημερινότητά μας. Αυξάνει τον μεταβολισμό μας. Στο πράσινο τσάι μπορούμε να προσθέσουμε λίγο μέλι και λεμόνι για καλύτερη γεύση. 7. Μειώνουμε το αλάτι. Μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με πιπέρι, καυτερή πιπεριά, πάπρικα (τα οποία αυξάνουν και τις καύσεις) 8. Το ελαιόλαδο είναι πολύ καλό και αναγκαίο! Δεν το παραλείπουμε λοιπόν από τις σαλάτες μας. 9. Καφέ πίνουμε όσο θέλουμε αλλά χωρίς γάλα. Ο συνδυασμός αυτός μειώνει τον μεταβολισμό. Αν θέλουμε μπορούμε να προσθέσουμε μισό κουταλάκι μαύρη, ακατέργαστη ζάχαρη. Αν πάλι δεν μπορούμε να πιούμε τον καφέ χωρίς γάλα, τότε βάζουμε λίγο γάλα εβαπορέ όχι φρέσκο! 10. Γλυκά επιτρέπονται, σε μικρές ποσότητες όμως. Μην ξεχνάτε πως 1-2 κουταλιές από το αγαπημένο μας γλυκό δεν προσθέτουν ιδιαίτερες θερμίδες ενώ μπορεί να είναι ικανοποιητικές. 11. Ένα με δύο κομματάκια σοκολάτα υγείας τη μέρα. αυτο ειναι ενα προγραμμα χωρις στερησεις και με αποτελεσματα


Περισσότερα

Στον Κορυδαλλό οδηγείται ο Χρήστος Παππάς

- Τι υποστήριξε στην απολογία του Οι ισχυρισμοί που αρνούνται κάθε ρατσιστικό προσανατολισμό του κόμματός του και η προσπάθεια πλήρους αποποίησης κάθε σχέσης με το φονικό του Κερατσινίου κυριαρχούν στην απολογία του Χρ. Παππά, τμήματα της οποίας είδαν το φως της δημοσιότητας. Ο θεωρητικός της Χρυσής Αυγής ζητεί μάλιστα την αποφυλάκισή του προκειμένου, όπως λέει, να μην περάσουν στη Βουλή μνημονιακά μέτρα με πλειοψηφία 150 ψήφων. Αυτή την ώρα ο Χρήστος Παππάς οδηγείται στον Κορυδαλλό. Ακολουθούν σημεία της απολογίας του: Δίναμε τρόφιμα και σε αλλοδαπούς Μεριμνήσαμε όταν μας το επέτρεπαν τα οικονομικά μας, να οργανώσουμε τη διανομή τροφίμων στον κόσμο, και αντί να κάνουν και τα άλλα κόμματα; Το ίδιο, άρχισαν να μας κατηγορούν σαν «ρατσιστές» ενώ υπήρχε δήλωση του εκπροσώπου μας, ότι θα δίναμε τρόφιμα ακόμα και σε νόμιμο αλλοδαπό. Τα τρόφιμα αυτά ήσαν Κρέας, ψάρια, πατάτες, όσπρια, κρεμμύδια λάδι διάφορα οπωροκηπευτικά, και διάφορα άλλα, και τα δίναμε μόνο με μια απλή επίδειξη ταυτότητας, δίδοντας ακόμα και σε αλλοδαπούς, όπως διαπίστωσα και εγώ πολλές φορές. Την ανθρωπιστική μας αυτή κίνηση, τα πολιτικά κόμματα και τα ΜΜΕ που τα σεκοντάριζαν, τη χαρακτήρισαν σαν «ρατσιστική διανομή τροφίμων» και μας διέβαλαν κατά τρόπο απαράδεκτο. Καλύψαμε το κενό της Αστυνομίας Είναι ακριβές ότι μετά τη δολοφονία του ΚΑΝΤΑΡΗ στην Ηπείρου, βρεθήκαμε στο πλάι των ανθρώπων που διαδήλωναν σε βάρος των λαθρομεταναστών, που σκότωναν, έκλεβαν, λήστευαν και τρομοκρατούσαν τους απροστάτευτους Έλληνες πολίτες. Οι κάτοικοι στις διάφορες περιοχές της Χώρας κυρίως όμως στις περιοχές του Κέντρου της Αθήνας, ήσαν όχι μόνο φοβισμένοι, αλλά δεν τολμούσαν να βγουν από το σπίτι τους. Η Ελληνική Αστυνομία ήταν εντελώς απούσα, διότι η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου ελάχιστα ενδιαφερόταν για την ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών, διότι αν εκείνη ήταν παρούσα εμείς δε θα είχαμε κανένα περιθώριο να προσφέρουμε βοήθεια και σιγουριά στον φοβισμένο Έλληνα πολίτη. Τι ήταν εκείνο που τραβούσε τον κόσμο δίπλα μας; Εμείς δεν είχαμε καμιά πρόσβαση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τα οποία μας είχαν αποκλείσει, και τα μόνο που μετέδιδαν για μας ήταν η λάσπη και ο διασυρμός. Πως λοιπόν ένα κόμμα που κάνει όλα αυτά που μας αποδίδουν και δεν είχε τη δυνατότητα να προβάλλει το θετικό του έργο, συνέβη να έχει τόσο απήχηση στον κόσμο, και να είναι το πρώτο στις κρυφές δημοσκοπήσεις, και τρίτο στις επίσημες; Τι ήταν εκείνο που έφερνε όλο αυτόν τον κόσμο κοντά μας, αν δεν ήταν το καλό έργο μας και η καθαρή πολιτείας μας; «Πολιτική δίωξη» Από ό,τι εγώ είδα από τα αντίγραφα της δικογραφίας που μου χορηγήθηκαν, και σίγουρα το ξέρετε και εσείς, το όνομά μου δεν αναφέρεται σε καμιά από τις συνομιλίες που θεωρούνται «ύποπτες», η δίωξή μου οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι είμαι Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Κόμματος! Δεν επιβαρύνεται το κόμμα Θα μπορούσε βέβαια κάποιο άτομο οπαδός του κόμματός μας, δρώντας μεμονωμένα, να διαπράξει ακόμα και αξιόποινες πράξεις, αυτό όμως – αν συνέβαινε- δεν είναι δυνατό να επιβαρύνει το κόμμα μας. Κυκλοφορούσα ελεύθερος Τέλος θέλω να σημειώσω ότι όταν βγήκαν τα εντάλματα σύλληψης εμένα δεν μπόρεσαν να με ανεύρουν οι διωκτικές αρχές και να με προσαγάγουν. Σχεδόν για δύο μέρες, κυκλοφορούσα ελεύθερος και αν ήθελα θα μπορούσα να είχα διαφύγει ακόμα και εκτός Ελλάδας, καταγγέλοντας «πολιτική δίωξη» σε βάρος μου, και να εξασφαλίσω την απρόσκοπτη διαβίωσή μου στο εξωτερικό. Ένας πατριώτης σαν και εμένα δε θα μπορούσε να το κάνει αυτό ποτέ, διότι σέβεται απόλυτα τους Νόμους και τους θεσμούς της πατρίδας του. Βγάλτε με για να γκρεμίσω το Μνημόνιο Θέλω να σημειώσω ότι δεν πρέπει να κρατηθώ και να λείψω από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, κατ' αρχάς επειδή δεν ευσταθούν οι σε βάρος μου κατηγορίες, αλλά και διότι η απουσία μου θα επιτρέπει να περνούν από τη Βουλή νόμους και μέτρα μνημονιακά, ακόμα και με πλειονοψηφία μόνο 150 βουλευτών, αντί των 151 που απαιτείται.


Περισσότερα

Οι νικητές και οι χαμένοι της Πέμπτης

Οι νικητές και οι χαμένοι της Πέμπτης Αναλυτικά τα ποσοστά τηλεθέασης για την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου διαμορφώθηκαν ως εξής: Πρωινή Ζώνη Εκπομπές Σύνολο % Κοινό ηλικίας 15-44 % ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA 24 17,4 ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 5,2 2 ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 23,8 27,6 ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1 31,5 27,1 LIVE U 19,5 22,3 ΠΡΩΙΝΟ MOU ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 13,2 13,6 FTHIS TV 20,6 15,1 ΣΚΑΪ ΤΩΡΑ 19,1 19 ΕΠΤΑ ΘΑΝΑΣΙΜΕΣ ΠΕΘΕΡΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 14,4 18,7 AVENIDA BRASIL 10,2 14,8 ΣΚΑΪ ΜAGAZINO 20 17,3 XAΪ ΡΟΚ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 16,2 17 Μεσημεριανή Ζώνη Εκπομπές Σύνολο % Κοινό ηλικίας 15-44 % ΑΚΡΩΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΝ 17,7 21,2 ΕΛΕΝΗ 17,8 15,1 ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ! 10,5 10,4 EXCELLENT 8,1 5,5 TO ΡΕΤΙΡΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 14,2 14,7 ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ 15,8 23,8 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 20,3 26,4 ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 14,7 17,7 Απογευματινή Ζώνη Εκπομπές Σύνολο % Κοινό ηλικίας 15-44 % LIVE 18,5 11,8 ΦΜ LIVE 11,6 13 ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 16,3 19,8 ΓΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 13,1 8 ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 22,6 33,2 ΣΕΦ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 11,2 8,1 ΜΙΛΑ 21,2 17,1 ΛΙΤΣΑ.COM ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 8,1 5,9 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 17,2 14,9 FATMAGUL 24,3 17,4 Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ 13 10,9 ΣΚΑΪ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ 11,1 9,6 ΚΑΤΙ ΨΗΝΕΤΑΙ 13,5 14,6 Κεντρικά Δελτία Ειδήσεων ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Σύνολο % Κοινό ηλικίας 15-44 % ΑΝΤ1 ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΣΤΙΣ 18:45 15,9 18,6 ALPHA 20 19,3 MEGA 20,7 16 STAR 13,1 11,6 ΣΚΑΪ 14,1 11,9 ΕΔΤ 5,6 3,2 Prime Time Εκπομπές Σύνολο % Κοινό ηλικίας 15-44 % ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 32,8 39,2 ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΑΛΚΜΑΑΡ – ΠΑΟΚ 28,6 33,2 ΔΥΟ ΚΑΙ ... ΚΑΤΙ ΑΝΤΡΕΣ 5,3 7,4 ΠΕΝΗΝΤΑ – ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 27,3 30,3 ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 17,1 16,8 ΗΑWAIII 5-0 8,2 7,5 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟΝ ALPHA 180 ΜΟΙΡΕΣ 13,2 12,3 OMAΔΑ NCIS 9,6 9,2 X-FACTOR ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 11,8 12,1 DROP DEAD DIVA 19,2 25,7 ΑΥΤΟΨΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ 22,3 19,3 ΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟ STAR ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΛΕΠΤΑ 12,2 15,8 EUROPA LEAGUE 10,8 13


Περισσότερα

Πού βρέθηκε το βράδυ της Πέμπτης;

Στην πρεμιέρα του νυχτερινού κέντρου VOX διασκέδασαν η Μαρία Μπεκατώρου και ο σύζυγός της, Αντώνης Αλεβιζόπουλος, το βράδυ της Πέμπτης. Η διάσημη παρουσιάστρια και ο σύζυγός της παρακολούθησαν επί σκηνής τον Πάνο Καλίδη, τον Χρήστο Χολίδη (με τον οποίο η Μαρία Μπεκατώρου συνδέεται με στενή φιλία από την εποχή του Just The Two Of Us), τη Χρύσπα και την Κατερίνα Στικούδη.


Περισσότερα

«Ναι, θα είμαι στο Πρωινό με τον Λιάγκα και τη Σκορδά»

Η Λάουρα Νάργες μίλησε την κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το!» για τη συμμετοχή της στο «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά, αλλά και την εμφάνισή της σε θεατρική παράσταση, τη φετινή σεζόν. Τι δήλωσε για το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, στο οποίο θα συμμετέχει; «Ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για "Το Πρωινό". Είμαστε μια πολύ καλή ομάδα και χαίρομαι πολύ που θα συνεργαστώ με έμπειρους ανθρώπους και σε μία ζώνη που δεν έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Θα είμαι δύο φορές την εβδομάδα εκτός πλατό για να παρουσιάζω ένα "τρελό" θέμα και τις υπόλοιπες μέρες, κανονικά στο team της εκπομπής», ενώ για τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα είπε: «Η Φαίη είναι συνέχεια χαμογελαστή και ευγενική και ο Γιώργος είναι ένας cool άνθρωπος! Μου αρέσουν πολύ και σαν ζευγάρι». Πώς αισθάνεται που θα πρωταγωνιστήσει στη θεατρική παράσταση «Το σπίτι του Φρακνεστάιν», στο θέατρο «Γκλόρια»; «Είμαι πολύ τυχερή που θα κάνω θέατρο, πάντα ήθελα να το δοκιμάσω. Είναι ένα ακόμα όνειρο που πραγματοποιώ και μάλιστα τόσο νωρίς. Δεν είχα κανέναν ενδοιασμό, είπα κατευθείαν το ναι», αποκάλυψε η Λάουρα Νάργες. Όσο για το αν σκέφτονται να παντρευτούν με τον σύντροφό της, Δημήτρη Δαλάκο, η νεαρή παρουσιάστρια ξεκαθάρισε: «Είμαι 23 χρόνων, δεν σκεφτόμαστε ούτε γάμο ούτε παιδιά, χτύπα ξύλο! Έχουμε πολύ χρόνο ακόμα».


Περισσότερα